Toon posts:

Ik geef het op...

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok, here's the story....
Ik had een Asus V3400 kaart draaien onder Win2K, maar de video-in en tv-out werkte niet. eze kaart was inmiddels verouderd en dus geen drivers voor Win2K op de Asus website. Toen maar besloten een nieuwe videokaart te kopen, en dat werd een Asus V6800 DDR Deluxe. Ook ik had het inmiddels bekende probleem dat het mobo de kaart niet moest. Nieuw moederbord gekocht en ook gelijk maar een nieuwe processor. Flink wat geld uitgegeven aan deze upgrade, en nu werkt tv-out nog niet onder Win2K !
Volgens Asus zou het moeten werken maar het tabblad TV in de Display Settings blijft grijs... Ik heb ook nog de laatste beta driver van ze geprobeerd, maar dan krijg ik een mooi blauw scherm bij het opstarten (iets met viaagp.sys) :-)
Heeft iemand nog een tip ? Of moet ik de handdoek maar in de ring gooien en teruggaan naar Win98SE ?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 18:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Misschien een hele domme vraag maar heb je er al eens daadwerkelijk een TV of video aan gehangen?

Bij mij kan ik namelijk ook de TV output pas kiezen als ik hem ook gebruik (Hercules Prophet II)
Zonder met een TV verbonden te zijn blijft het selectievakje voor de TV-out gewoon grijs

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar helaas...
Heb inmiddels misschien de oplossing gevonden !
Ik heb een update gevonden voor viaagp.sys, en daar zou het probleem wel eens in kunnen zitten. Dat kan ik echter vanavond pas testen, dus ik heb weer hoop :-)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hakker, misschien heb je hier iets aan:

http://www.geforcefaq.com/#sw:drv:tvoutw2k

:).

PC Specs