Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem zal gebruikt worden om mee te gamen. Het zal worden aangesloten op een 1440p 144hz scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Huidige keuzes
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur een stille CPU koeler.
Ga je overklokken?
Ja.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit een mini ITX case gebruikt om een systeem te bouwen, vandaar mijn volgende vraag:
Welke CPU koeler kan ik het best gebruiken om de optimale airflow te krijgen, met daarbij dat de CPU gewoon overgeclocked kan worden.
Er zijn 3 slots waar ik de ventilatoren wil plaatsen namelijk 2 boven en 1 achter(vervangen van meegeleverde ventilator). vervolgens zijn er keuzes uit bv Noctua NH-L12S die erg laag is of Noctua NH-D9L die een normale vorm factor heeft(Dit zijn puur voorbeelden, ik laat alle opties open). Echter zit ik ook met de directie die de fans opblazen.
Wat is hier nu de beste optie?

Dit is een voorbeeld met een low profile cpu koeler.
Zoals je misschien zit weet ik het niet meer. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen
!!
PS
Ik wil een blower style GPU kopen zodat dit zijn eigen airlfow heeft.
Dit systeem zal gebruikt worden om mee te gamen. Het zal worden aangesloten op een 1440p 144hz scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ongeveer €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Huidige keuzes
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 394,99 | € 394,99 |
1 | Moederborden | ASRock Z390 Phantom Gaming-ITX/AC | € 195,- | € 195,- |
1 | Videokaarten | Palit GeForce RTX 2080 Super JetStream | € 739,- | € 739,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Core 500 | € 53,90 | € 53,90 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D9L | € 49,95 | € 49,95 |
3 | Ventilatoren | be quiet! Silent Wings 3 PWM, 140mm | € 20,30 | € 60,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 148,50 | € 148,50 |
1 | Voedingen | Corsair SF750 (2018) | € 136,10 | € 136,10 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 213,60 | € 213,60 |
1 | Overclocking | Arctic Silver 5 - 3,5 gram | € 5,99 | € 5,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.997,93 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur een stille CPU koeler.
Ga je overklokken?
Ja.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit een mini ITX case gebruikt om een systeem te bouwen, vandaar mijn volgende vraag:
Welke CPU koeler kan ik het best gebruiken om de optimale airflow te krijgen, met daarbij dat de CPU gewoon overgeclocked kan worden.
Er zijn 3 slots waar ik de ventilatoren wil plaatsen namelijk 2 boven en 1 achter(vervangen van meegeleverde ventilator). vervolgens zijn er keuzes uit bv Noctua NH-L12S die erg laag is of Noctua NH-D9L die een normale vorm factor heeft(Dit zijn puur voorbeelden, ik laat alle opties open). Echter zit ik ook met de directie die de fans opblazen.
Wat is hier nu de beste optie?

Dit is een voorbeeld met een low profile cpu koeler.
Zoals je misschien zit weet ik het niet meer. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen
PS
Ik wil een blower style GPU kopen zodat dit zijn eigen airlfow heeft.
[ Voor 38% gewijzigd door xiamaiani op 10-07-2019 21:53 . Reden: Betere lijst toegevoegd ]