Ik heb hier een Windows 10 computer die niet boot, de BSOD foutcode is BAD SYSTEM CONFIG INFO. Bij de volgende reboot is het 0x0000001. Er zijn talloze howto's die oplossingen geven maar ik blijf in een cirkeltje draaien. Daarbij is het van belang om te melden dat het een GPT disk is, niet MBR. De standaard recovery opties leveren niets op, er is geen system state beschikbaar en Windows kan het opstartprobleem niet zelf verhelpen.
Bootrec /rebuildbcd
Geeft:
Total identified Windows installations: 0
Alle tutorials geven vervolgens aan dat ik c:\boot\bcd moet unhiden en backuppen, maar die directory staat niet op C:\. Dat betekent dat Bootrec /rebuildbcd nog steeds 0 Windows installaties vindt. Vraag me sowieso af of het probleem echt in de BCD zit omdat bcdedit /enum gewoon de normale output geeft.
Weet iemand hoe je dit nu echt repareert met een GPT disk?
Bootrec /rebuildbcd
Geeft:
Total identified Windows installations: 0
Alle tutorials geven vervolgens aan dat ik c:\boot\bcd moet unhiden en backuppen, maar die directory staat niet op C:\. Dat betekent dat Bootrec /rebuildbcd nog steeds 0 Windows installaties vindt. Vraag me sowieso af of het probleem echt in de BCD zit omdat bcdedit /enum gewoon de normale output geeft.
Weet iemand hoe je dit nu echt repareert met een GPT disk?