Simpel is grootste virtuele mobiele provider van Nederland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@arnoudwokke
Weliswaar hebben Tele2 en Telfort meer klanten...
Deze eerste regel uit het tweede paragraaf haalt direct de eerste regel uit de eerste paragraaf (de inleiding) onderuit.

Zie nieuws: Telecompaper: Simpel is grootste virtuele mobiele provider van Nederland

Ik vind het in elk geval wat krom om te lezen, zeker als het in de tweede paragraaf al teniet gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 20:59

arnoudwokke

Redacteur
Ja, ik heb daar ook over getwijfeld, maar Tele2 en Telfort zijn merken en geen bedrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
arnoudwokke schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 19:05:
Ja, ik heb daar ook over getwijfeld, maar Tele2 en Telfort zijn merken en geen bedrijven :)
En hoezo zit daar onderscheid in dan? :? Ik snap ook niet helemaal wat dat van doen heeft met het punt dat ik aanstip, namelijk dat de eerste regel van de inleiding direct in de tweede paragraaf al onderuit gehaald wordt. In beide zinnen spreek je over provider en dat zijn ze alle drie wel degelijk. Dan maakt het (naar mijn idee) ook totaal niet uit of iets een merk is of een bedrijf.

[ Voor 80% gewijzigd door CH4OS op 10-07-2019 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:39

InFamous

excommunicado

Al aangepast dus

[ Voor 141% gewijzigd door InFamous op 10-07-2019 23:18 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ja, ik zag het, ik heb mijn bericht daarom aangepast, want voor het punt maakt het totaal niet uit en zijn dat slechts details (die er ook nog eens niet toe doen aangezien er gesproken wordt over provider). ;)

[ Voor 62% gewijzigd door CH4OS op 10-07-2019 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:39

InFamous

excommunicado

Ik snap het onderscheid overigens wel, theoretisch gezien zijn Telfort en Tele2 ook gewoon virtuele providers.

De werkelijkheid is echter dat Tele2 en Telfort gebruik maken van hun eigen infra (Tele2 is een merk van T-mobile, Telfort is een merk van KPN). Waarbij Simpel een opzichzelfstaand bedrijf is zonder eigen infra en dus daadwerkelijk optreed als virtuele provider.

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1