Toon posts:

Problemen Max Payne met Geforce 2 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb dus een Asus A7m moederbord met een Athlon TB 1.33 ghz en een Gainward Geforce 2 pro 400 videokaart.
ALs ik Max Payne opstart doet ie de Intro film allemaal heel mooi afspelen maar zodra ik verder ga Gaat ie helemaal over z'n zuiger.
Het beeld loopt helemaal door elkaar heen en het spel zelf loopt helemaal vast als ik hem opstart.

Ik heb Direct X 8 geinstalleerd en nieuwste Via drivers. Verder heb ik alle Nvidia drivers geprobeerd.
ALs ik dan een ander spel in Direct 3d Probeer loopt dat ook voor geen meter, dat terwijl mijn videokaart dat prima moet kunnen.
Ik heb echt alles maar dan ook alles afgezocht maar niks kunnen vinden en ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen.

ALvast bedankt.

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11-2025

Super Snackman

Snekgek

Ik heb hetzelfde systeem alleen dan een asus videokaart.

Heb je de AMD760 miniport drivers geinstalleerd? Anders zou ik het ook niet weten.

Ik speel onder windows2000 alles op High, en dat loopt als een zonnetje.

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ?

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 12:39 schreef braamr het volgende:
Niemand ?
welk os?

Verwijderd

Lees de readme eens, daar stond een parameter voor 8er de *.exe van max payne zodat je misschien beter kon spelen als je Video kaart problemen had... :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

[topic=193106] Sim-pel

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.