Op zondag 29 juli 2001 05:32 schreef deadinspace het volgende:
Debian GNU/Linux sid (huidige unstable) op zowel mijn desktop als laptop:
Sid blijft unstable. Zodra de huidige Sid naar testing gaat, krijgt hij een andere naam en wordt de nieuwe unstable Sid genoemd. Er was een reden voor, maar weet niet meer precies welke.
Systemcrashes nie nee, maar ondertussen heb ik het afgelopen jaar in unstable zien langskomen: kapotte libc (alles houdt op met werken), kapotte perl (veel houdt op met werken), kapotte ssh (kan niet meer remote inloggen), kapotte pam (kan helemaal niet meer inloggen op je compu)... allemaal dingen die erg vervelend zijn.
Is waar...maar door een of ander engeltje heb ik die elke keer mis weten te lopen...

Zo doe ik elke dag een upgrade, maar deed dat ten tijde van de pam-problemen precies een dag niet...erg veel geluk dus

Ik heb alleen last van mensen die hun packages uploaden maar bijvoorbeeld extra newlines invoegen, versienummers vergeten of andere dingen niet kloppend maken, wat een corrupte 'available' tot gevolg heeft. Een beetje in vi wijzigen zorgt er dan wel weer voor dat het allemaal werkt.
DFSG

Idd, KDE voldoet aan de eisen die de DFSG (Debian Free Software Guidelines) stellen en is dus Free Software...overigens kan ik er wel inkomen als mensen vinden dat Gnome op een betere manier is ontwikkeld dan KDE (QT was immers geen FS), maar ondertussen zitten daar ook veel bedrijven tussen...zie Ximian vs dat andere bedrijf...
* odysseus wenst iedereen gewoon een goede WM/DE toe...wat concurrentie kan geen kwaad
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.