big hairy feet, vertically challenged , hairy body, short temper and wookie roar.
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Uh, nee? Ik ben in de VS en krijg gewoon netjes de VS website voorgeschoteld.OgWok schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:14:
Website is gewoon uit de lucht........
Vanwege GDPR niet meer benaderbaar buiten de VSOgWok schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:14:
Website is gewoon uit de lucht........
Verhuizen naar de V.S., die geo-blokkade zal er niet voor niets zijnWobbit schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:10:
Weet iemand hoe ik op de website kan komen?
www.autotrader.com
Try SCE to Aux
Je weet dat je op Tweakers zit toch? Dit is niet het juiste antwoord.Imnoa schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:16:
[...]
Verhuizen naar de V.S., die geo-blokkade zal er niet voor niets zijn
edit: Ik kan vanuit NL gewoon op de site komen, maar ze zijn bezig met onderhoud...
[ Voor 14% gewijzigd door dehardstyler op 10-07-2019 15:19 ]
Het algemeen beleid #verbodenhackendehardstyler schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:18:
[...]
Je weet dat je op Tweakers zit toch? Dit is niet het juiste antwoord.
edit: Ik kan vanuit NL gewoon op de site komen, maar ze zijn bezig met onderhoud...
Try SCE to Aux
Dus probeer je het gewoon opnieuw ? Volgens mij is het officiële antwoord op dit topic en jouw vorige :Wobbit schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:10:
Ik heb toenet ook reeds een topic hierover gemaakt, maar die werd snel gesloten omdat het antwoord reeds gegeven zou zijn, nou NIET dus
in het kader van GDPR zijn er wel meer Amerikaanse sites die gasten buiten de deur willen houden.
Volgens mij is het dan ook Tweakers beleid dat we niet meewerken aan het omzeilen van beveiligingen of restricties.
EDIT:
Volg de link hierboven voor additionele info
[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 10-07-2019 15:22 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Wat werkt er niet, of wat voor een foutmelding krijg je?Wobbit schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:10:
Dag allemaal,
Ik heb toenet ook reeds een topic hierover gemaakt, maar die werd snel gesloten omdat het antwoord reeds gegeven zou zijn, nou NIET dus![]()
Ik wil graag op de US versie van autotrader komen middels een VPN maar niets schijnt te werken (tunnelbear, nordvpn etc).
www.autotrader.com
Bij voorbaat dank!
gr,
Nick
Het zou ook zo maar kunnen dat je geen toegang krijgt tot deze site indien je via een VPN provider afkomstig bent.
De website is uit de lucht, bestaat niet meer, of ligt in onderhoud. of blokkade via VPNWobbit schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:10:
Dag allemaal,
Ik heb toenet ook reeds een topic hierover gemaakt, maar die werd snel gesloten omdat het antwoord reeds gegeven zou zijn, nou NIET dus![]()
Ik wil graag op de US versie van autotrader komen middels een VPN maar niets schijnt te werken (tunnelbear, nordvpn etc).
www.autotrader.com
Bij voorbaat dank!
gr,
Nick
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mwa, ik vind een VPN gebruiken voor een geoblock nou niet echt omzeilen eerlijk gezegd. Of ben jij van mening dat ik hier niet mag vragen hoe ik NPO kan kijken als ik op vakantie ben in Spanje?
Je mag in ieder geval niet vragen hoe je de spaanse NPO kan kijken vanuit Nederland via VPNdehardstyler schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:37:
[...]
Mwa, ik vind een VPN gebruiken voor een geoblock nou niet echt omzeilen eerlijk gezegd. Of ben jij van mening dat ik hier niet mag vragen hoe ik NPO kan kijken als ik op vakantie ben in Spanje?
Try SCE to Aux
Kan je toch prima gewoon bekijken via je Providers app zoals Ziggo Go of de KPN app ?dehardstyler schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:37:
[...]
Is een beetje Appels met Peren vergelijken toch ?
Ja, heb even wat amerikaanse vrienden gevraagd.The Realone schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:15:
[...]
Uh, nee? Ik ben in de VS en krijg gewoon netjes de VS website voorgeschoteld.
Werkt gewoon.
Al met Torbrowser geprobeerd?
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Weet je dat zeker? TS zou de supportdesk van Autotrader kunnen vragen wat er aan de hand is.JL-IP(!) schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:16:
[...]
Vanwege GDPR niet meer benaderbaar buiten de VS
Dat heeft ie gedaan in zijn vorige topic en ook antwoord opgekregenVerwijderd schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:52:
[...]
Weet je dat zeker? TS zou de supportdesk van Autotrader kunnen vragen wat er aan de hand is.
Wobbit in "Autotrader.com niet bereikbaar"
[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 10-07-2019 15:55 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit topic is gesloten.