Toon posts:

[w2k] Kazaa via winroute

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer nu al een hele tijd met mn 2e pc bij KaZaA in te loggen, maar het lukt me op geen enkele manier :( ik heb het idee dat ik iets niet heb ingesteld bij winroute op de 1e pc, maar ik kan niets vinden en kan daar ook niet in een log file zien welke poorten KaZaA bijv. probeert aan te spreken.

Heeft iemand een idee ? Want zonder KaZaA... :'(

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hmm... vaag?

Want ik kan gewoon Kazaa gebruiken zonder iets in te stellen in winroute, en het werkt perfect...

• SuperSchenk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 19:02
Want ik kan gewoon Kazaa gebruiken zonder iets in te stellen in winroute, en het werkt perfect...
Bij mij ook

Verwijderd

same here

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 17:38

Arno

PF5A

--> [forum=19] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had het eerst ook gewoon via winroute draaien, maar ik moest win2k ff opnieuw installen voor mn mxstream en nu heb ik dit dus :( Kan iemand mij vertellen wat ik aan moet zetten in winroute :?

• loquitos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

ik heb precies dat zelfde probleem. Kazaa en winroute en Mxstream :(

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
mij heeft isdn, win98 1st ed, winroute, en ja: ook kazaa. En het werkt. zonder iets in te stellen. punt.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verander de topictitle dan maar in Kazaa via Winroute en ADSL, want dat is blijkbaar de bepalende factor in dezen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Is goed, doe jij dat eventjes, backslash ? :+

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Helaas, geen modje ;) :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ruilen¿
Ik wil kazaa namelijk BLOKKEREN in WInRoute, maar dat &^%#$_# programma [SPYWARE] BLIJFT maar gewoon connecten :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 13:21

Millennium

Bug free !!!

Win2000 + MXstream + Winroute PRO + Morpheus(Kazaa)=> werkt hier prima. En eigenlijk niks bijzonders ingesteld.

un-Tweaked Modem:
- NAT over VPN(RAS/line)
- IpFragMode=1 (in register)
- geen Proxy (maakt niks uit, met doet ie het net zo goed)
- DNS forwarder (DNS-IP's opgegeven)
- geen DHCP (zelf IP ingesteld)

Tweaked Modem:
- NAT over internet NIC (Alsof ik hem over VPN kan gooien)
- IPFragMode weer op 0 gezet.
- geen proxy (maakt niks uit, met doet ie het net zo goed
- DNS forwarder (DNS-IP's opgegeven)
- geen DHCP (zelf IP ingesteld)
- Getweaked modem DHCP_Spoofing laten doen, zodat mijn NIC mijn internet IP krijgt.

Hoop dat er iets nuttigs tussen zit :)

Rampen bak 2004

Verwijderd

Hoe deel je internet?

Als je dat via een proxy doet, zal het niet lukken, maar met winroute NAT moet het zondermeer werken. Misschien moet je instellen dat de NAT tabel met IP adressen wat langer onthouden wordt.
Pagina: 1