Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SEPSI COLA
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16-08-2019
Beste lezer,

Ik wil binnenkort een nieuwe pc gaan bouwen met de recent gelanceerde Ryzen 5 3600 of 3600x, ik heb alleen geen idee wat voor een moederbord ik hier voor moet uit kiezen omdat een hoop hier voor niet de juiste bios hebben. (Dit heb ik op het internet gelezen) Ik ben zeer ervaren met computers maar niet met zulke recente hardware. Zodoende de vraag of er iemand is die mij zou kunnen adviseren welk moederbord hier bij past, en ik zou er graag ook mee willen overclocken, als dit mogelijk is op de standaard meegeleverde cooler van AMD. Zo niet, kan iemand mij dan misschien ook een cooler adviseren voor overclocken?

Ik zou graag op dit moederbord ook in crossfire 2 RX 570 videokaarten van AMD willen runnen, als dit mogelijk is.

Sorry als dit de verkeerde topic soort is waarin ik dit heb geplaatst, ben niet zo ervaren met Tweakers.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

CrossfireX heb je weinig aan, beter koop je 1 betere videokaart.

oa MSI B450 Tomahawk of Gaming Carbon als ATX

pricewatch: Scythe Mugen 5 PCGH Edition
pricewatch: be quiet! Dark Rock 4

als je wilt overclocken, maar veel fps win je er vaak niet mee.

[ Voor 57% gewijzigd door Hackus op 10-07-2019 13:14 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Voor de prijs van twee RX570 kaarten heb je al een Vega56 en voor iets meer een 64. Een no brainer.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold