Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games op deze 3440 x 1440, 120hz monitor in volle glorie kunnen spelen. Verder Mod ik Skyrim elk jaar wel eens tot mijn pc het niet meer aankan, en met deze resolutie wil ik toch maximum performance uit mijn systeem halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximum prijs, maar wil niet onnodig te veel betalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij Intel en Nvidia blijven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag bij keuze onderdelen de mogelijkheid tot OC'en behouden.
Ga je overklokken?
Mogelijks indien nodig.
Wat verwacht je van ons?
Daar ik er zelf niet veel van ken, vertrouw ik er op om hier het beste advies te krijgen om dit systeem te optimaliseren.
Had hier in maart reeds een topic over gestart en met dit advies mijn nieuwe voorstel geupdate.
De aankoop is niet doorgegaan in maart dus zou graag nog jullie feedback of dit momenteel nog de beste setup is.
Alvast veel dank!
Games op deze 3440 x 1440, 120hz monitor in volle glorie kunnen spelen. Verder Mod ik Skyrim elk jaar wel eens tot mijn pc het niet meer aankan, en met deze resolutie wil ik toch maximum performance uit mijn systeem halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximum prijs, maar wil niet onnodig te veel betalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-9900K Boxed | € 503,36 | € 503,36 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi) (Call of Duty) | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio | € 1.249,95 | € 1.249,95 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify S2 Black – Dark TG | € 112,- | € 112,- |
| 1 | Monitoren | AOC AG352UCG6 Zwart | € 747,78 | € 747,78 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair 32GB, DDR4, 3200 MHz | € 163,85 | € 163,85 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 2 | Solid state drives | Corsair Force MP510 960GB | € 131,48 | € 262,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.543,71 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij Intel en Nvidia blijven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag bij keuze onderdelen de mogelijkheid tot OC'en behouden.
Ga je overklokken?
Mogelijks indien nodig.
Wat verwacht je van ons?
Daar ik er zelf niet veel van ken, vertrouw ik er op om hier het beste advies te krijgen om dit systeem te optimaliseren.
Had hier in maart reeds een topic over gestart en met dit advies mijn nieuwe voorstel geupdate.
De aankoop is niet doorgegaan in maart dus zou graag nog jullie feedback of dit momenteel nog de beste setup is.
Alvast veel dank!
[ Voor 4% gewijzigd door snakerpg op 10-07-2019 13:43 ]