Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1230634

Topicstarter
Dag Allemaal !
Het is zover! na veel opzoek werk heb ik de componenten van mijn eerste gaming pc bijeen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen

Ga je overklokken?
ja!

Wat verwacht je van ons?
Ik heb gewoonweg advies nodig : voor mijn behuizing, en of mijn setup goed is of beter kan voor het budget.
Behuizing dacht ik misschien aan NXZT of Fractal, maar de welke.... Ik probeer te gaan voor wit aangezien mijn voeding en behuizing van de noctua in het wit zijn.

Intel Core i7-9700K // Gigabyte Z390 Aorus Ultra // MSI GeForce RTX 2060 Gaming Z 6G // Noctua NH-D15 // Seagate Barracuda // Seagate Barracuda SSD //Corsair RM750x white // Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3600C18

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-05 12:44

ikt

Oei, kast. Dit is veel meer smaak dan "wat is goed" ;)

Hoe groot moet je kast zijn? Wat voor vorm wil je? Je hebt al gekozen voor een ATX bord, dus ik neem aan gewoon een normale tower?

Wil je een stille kast? Goede airflow? Glas zodat je RGB-meuk zichtbaar is?

Ben je van plan iets van 5.25" bays te gebruiken? Ouderwets CDtjes branden? Hoeveel harde schijven of 2.5" SSDs wil je kwijt, of prik je al je SSDs in het moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeTeman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-11-2024
Wat heb je tot nu toe zelf gevonden? Als je zelf met voorstellen komt, kunnen wij daar feedback of alternatieven op geven. We hebben nu geen idee hoe groot de case mag zijn, of je glas wilt, RGB, hoeveel drives/SSD slots je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1230634

Topicstarter
Sorry guys te weinig info gegeven.
Normal size tower is goed, ik geef meer voorang aan de koeling van de case.
Ik had gedacht aan 1x SSD (500gb) + 1x HDD (2tb), moet geen cd's branden.
Best om ssd in het moederbord te steken ? dat weet ik niet.

Zou graag naar een witte case gaan, met aan de zijkant een plexi.
Zelf had ik positieve reviews gelezen over NZXT h500/h700 maar ook goeie scores van de Fractal design R6... ik kom er niet uit....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 1230634 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 10:36:
Sorry guys te weinig info gegeven.
Normal size tower is goed, ik geef meer voorang aan de koeling van de case.
Ik had gedacht aan 1x SSD (500gb) + 1x HDD (2tb), moet geen cd's branden.
Best om ssd in het moederbord te steken ? dat weet ik niet.

Zou graag naar een witte case gaan, met aan de zijkant een plexi.
Zelf had ik positieve reviews gelezen over NZXT h500/h700 maar ook goeie scores van de Fractal design R6... ik kom er niet uit....
Kijk ook naar de grootte. Sommige studentenkamers zijn kleiner dan de R6. Geen idee waar je kast komt en hoeveel ruimte je hebt.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Corsair 540 air in het wit vond ik een super makkelijke kast.
Genoeg ruimte. Lekker makkelijk je kabels wegwerken.
Pagina: 1