Hallo beste tweakers, zelf ga ik overstappen van een normale 16:9 monitor naar een ultrawide monitor, maar heb een beetje advies nodig over welk model ik het best kan kiezen. Mijn budget voor zo'n ultrawide monitor zit in de 200 euro. Reden van overstap is omdat ik meer foto/video edit doe, maar toch wel af en toe kan gamen
Je hebt helemaal keuze uit (volgens de pricewatch):
https://tweakers.net/cate...BdlpijZBWtZGRoZakUW1tbCwA
Zo dat was lastig om zelf uit te zoeken.
Lees ook gewoon de reviews door en je kan dan bepalen welke voor jou het beste is,
https://tweakers.net/cate...BdlpijZBWtZGRoZakUW1tbCwA
Zo dat was lastig om zelf uit te zoeken.
Lees ook gewoon de reviews door en je kan dan bepalen welke voor jou het beste is,
[ Voor 13% gewijzigd door RichardKim06 op 10-07-2019 10:42 ]
Verwijderd
Als je nu meer moeite doet in je topic start, dan krijg je minder van deze (terechte) reactiesVerwijderd schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:47:
Sorry zeg..
En hoef je ook geen sorry te zeggen en je aangevallen te voelen.
Verder heb je een klein budget voor je monitor. Misschien een 2de hands lg wide-screen van marktplaats. Ik heb jaren op een 34 wide gewerkt die ook 2de hands aangekocht was
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2019 11:54 ]
Hij heeft wel een kern van waarheid in zijn post zitten. Tweakers verwachten dat je zelf minimaal een eigen onderzoek er na doet.Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:47:
Sorry zeg..
"That's what I do. I drink and I know things."
Het is niet verkeerd bedoeld maar op het Tweakers forum wordt van je verwacht dat je er eerst zelf het één en ander uitzoekt. Mocht je daar nog twijfels over hebben, dan kan je hulp inroepen op het forum.
1) Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA
2) CAA beleid
Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA
2) CAA beleid
BIj dezen.Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()