Beste Tweakers,
Mijn vraag
Ik kreeg het deze week in mijn hoofd om mijn Pc up te graden...
Om een weekverslag kort te maken:
Ik zit nu met een i7-8700K processor die mijn i5-4670K vervangt.
Hiervoor had ik een Corsai H60 als koeler. Is deze nog voldoende voor mijn i7-8700K ?
Ik speel enkel maar PUBG, Cs Go en Siege.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik beschik vanaf morgen over een i7-8700K, GTX 1060 6GB, Corsair H60, 18GB RAM
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik vind na zoekwerk rap terug dat ze de H60 niet echt aanraden indien ze de CPU en GPU overclocken.
in eerste instantie ben ik niet vanplan te overclocken, indien dit wel fameuze veranderingen zou toebrengen in mijn game kwaliteit, zou ik dit wel durven te overclocken (maar tot op heden nog nooit gedaan).
...
Alvast bedankt !
Ps. in ben redelijk nieuw in het bouwen van Pc's en dergelijke, excuseer mij indien in sommige termen niet direct door heb, of extra uitleg vraag .
Mijn vraag
Ik kreeg het deze week in mijn hoofd om mijn Pc up te graden...
Om een weekverslag kort te maken:
Ik zit nu met een i7-8700K processor die mijn i5-4670K vervangt.
Hiervoor had ik een Corsai H60 als koeler. Is deze nog voldoende voor mijn i7-8700K ?
Ik speel enkel maar PUBG, Cs Go en Siege.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik beschik vanaf morgen over een i7-8700K, GTX 1060 6GB, Corsair H60, 18GB RAM
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik vind na zoekwerk rap terug dat ze de H60 niet echt aanraden indien ze de CPU en GPU overclocken.
in eerste instantie ben ik niet vanplan te overclocken, indien dit wel fameuze veranderingen zou toebrengen in mijn game kwaliteit, zou ik dit wel durven te overclocken (maar tot op heden nog nooit gedaan).
...
Alvast bedankt !
Ps. in ben redelijk nieuw in het bouwen van Pc's en dergelijke, excuseer mij indien in sommige termen niet direct door heb, of extra uitleg vraag .