Stadsbrommer: Sym Fiddel II, Kymco Agilty of Peugeot Kisbee?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1230404

Topicstarter
Welke scooter is het meest geschikt voor dagelijks gebruik in de stad?

Voor mijn nieuwe baan ga ik veel heen en weer rijden in de stad Rotterdam. Zomer en winter.

Nu wil ik daarvoor graag een betrouwbare scooter kopen. Helaas heb ik zelf totaal geen kennis van scooters, maar na heel wat inlezen heb ik mijn keuze kunnen beperken tot 3 opties:

- Sym Fiddle II
- Peugeot Kisbee
- Kymco Agility

Nu loop ik alleen een beetje vast omdat het voor zover ik er verstand van heb drie heel vergelijkbare scooters zijn. Nu hoop ik dat er hier mensen actief zijn die ervaring hebben met scooters en mij misschien kunnen helpen kiezen of nog wat extra info kunnen geven :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:49
Waarom nog een benzine scooter en geen electrische ?

Hoeveel km ga je rijden ?
25 of 45km voorkeur ?
Hoelang / hoe vaak Wil je hem gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tja, op basis van wat ben je op de 3 modellen uitgekomen, meer algemene info geven kan geen kwaad....

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:12
Ik ken alleen de Agility want die heb ik zelf. Die gaat in ieder geval niet stuk, en een groot deel van voedselbezorgend Nederland is dat met me eens.
Edit: niet waar bedenk ik me net: twee vrienden van me hebben een Fiddle 2. Zij hebben in jaren ook nog nooit wat gehad.
Wel heel andere scooters overigens, de Agility is wat "sportiever" (qua uiterlijk en comfort dan natuurlijk)

[ Voor 43% gewijzigd door sig69 op 09-07-2019 22:45 ]

Roomba E5 te koop