Ik heb geen flauw idee waar ik dit moet plaatsen, iig niet in SU, maar THIJZEL: Je had je account ingelogd laten staan bij camping international de calonge in platja dŽaro. Je krijgt de groeten van dawuss, die je uigelogd heeft
lekker slordig dan
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
whehe, dat is nog eens een actie 
Ik heb me pass een keer opnieuw laten mailen toen ik op mijn vakantie ge-got had. Dat schiet beter op
Ik heb me pass een keer opnieuw laten mailen toen ik op mijn vakantie ge-got had. Dat schiet beter op
toch leuk dat er eerlijke mensen zijn!!
Ode aan dawuss!
Ode aan dawuss!
jha ik weeet het ik ben net weg ik ben sinds zaterdag thuis en ik ben vergeten uit te loggen d8 ik 's avonds(donderdagavond).
als je 6 mooie meisies uit zoetermeer ziet doe ze dan de groeten van mij.
ben jij ddag ook in de holland party geweest in de joy?
maar iig dank u dawuss ik was al bang dat er iemand onder mijn naam zou gaan posten
als je 6 mooie meisies uit zoetermeer ziet doe ze dan de groeten van mij.
ben jij ddag ook in de holland party geweest in de joy?
maar iig dank u dawuss ik was al bang dat er iemand onder mijn naam zou gaan posten
Haha jah die grap had ik ook eens met mijn neef die hier een dagje was
Vegeet die gek uit te loggen op een ander forum, daardoor kan ik zijn paswoord opvragen en die gebruikt hij overal voor
Alleen heb ik hem wel verteld hoe de vork in de steel zat toen hij opeens een post van zichzelf zag terwijl hij die niet had getyped
Vegeet die gek uit te loggen op een ander forum, daardoor kan ik zijn paswoord opvragen en die gebruikt hij overal voor
Alleen heb ik hem wel verteld hoe de vork in de steel zat toen hij opeens een post van zichzelf zag terwijl hij die niet had getyped
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Pagina: 1