Met de opkomst van DX10 en DX11 merk ik dat mijn oude gaming computer veel moeite heeft met mee te gaan (en dat mijn oude videocard ook regelmatig crasht van uitputting..). Ik heb nu besloten om een nieuwe computer te gaan bouwen. Ik heb hieral alvast een PC parts picker lijst gemaakt (met behulp van de recente desktop BBG): https://nl.pcpartpicker.com/list/TxtmYT. Graag advies op deze lijst!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn nieuwe systeem vooral recente games gaan spelen op 1080p. (bv Warframe, FFXIV, Black Desert, AC:O, aankomende Cyberpunk 2077)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bij voorkeur tussen de 600 en 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Corsair CX430m PSU + harde schijf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zo veel mogelijk de beste bang voor mijn buck halen binnen mijn budget, zodat ik weer een computer heb die weer een aantal jaren mee kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn nieuwe systeem vooral recente games gaan spelen op 1080p. (bv Warframe, FFXIV, Black Desert, AC:O, aankomende Cyberpunk 2077)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bij voorkeur tussen de 600 en 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Corsair CX430m PSU + harde schijf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zo veel mogelijk de beste bang voor mijn buck halen binnen mijn budget, zodat ik weer een computer heb die weer een aantal jaren mee kan.