Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is hoe van ik van mij Pocophone F1 van Xiaomi een backup van alle bestanden Google Drive kan maken naar mijn computer, zodat ik die bestanden van mijn telefoon kan wissen en Google Drive opnieuw kan gebruiken op mijn telefoon voor automatisch opslag in de cloud.

Relevante software en hardware die ik gebruik W10 computer, Pocophone F1 met Android 9.0 PKQ1.180729.001

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is te zoeken naar Google Drive Back up, handmatig, via Instellingen schijnt dat te moeten maar heb die knop niet gevonden. En dan nog worden niet alle bestanden overgeheveld in de backup.

Beste antwoord (via rens-br op 14-07-2019 14:46)

Verwijderd

Topicstarter
Hebbes! Ik had het verkeerde Google-account.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Meerdere posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet gewenst.

[ Voor 57% gewijzigd door rens-br op 14-07-2019 14:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Waarom wil je Google Drive opnieuw gebruiken?

Volgens mij staat Google Grive gelinkt aan jouw account. Dus als je op de pc bent ingelogd op Google Drive, dan vind je daar al je bestanden terug - ook die van je telefoon.
Let wel even op dat je als je bestanden gaat wissen, je wel een lokaal bestand wist en niet het bestand in Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, wat dom van me. Ik wil de bestanden van de telefoon afhalen omdat ik hem dan weer kan gebruiken voor opslag. Ik wil niet upgraden.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik Drive open op de computer dan staan de bestanden van de telefoon er niet op. Ik doe iets verkeerd, maar wat?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hebbes! Ik had het verkeerde Google-account.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Meerdere posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet gewenst.

[ Voor 57% gewijzigd door rens-br op 14-07-2019 14:46 ]