Toon posts:

Wijziging User Review - [421527] [1226354]

Pagina: 1
Acties:
  • 316 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heb ik een laptop gekocht van de gebruiker 'gentlemen'. Hij verkocht een laptop en heeft hierbij willens en wetens een verkeerde specificatie link neergezet zonder het te vermelden in zijn advertentie. Het betreft deze advertentie: 'https://tweakers.net/aanbod/2041110/gentles-awesome-acer-predator-helios-ph317-52-735j.html'. In de berichten heeft hij me gezegd te weten dat de specificaties niet klopten en alsnog koos hij ervoor hiervan niets te melden en gewoon verkeerde informatie te vinden. Persoonlijk gaf ik hem in eerste instantie 5 sterren voor alles omdat hij met netjes leek en het product me in eerste instantie goed leek. Toen ik eindelijk tijd had om de laptop uit te testen kwam ik erachter dat het toetsenbord Spaans is en dat het beeldscherm 60hz is in plaats van de 144hz die beschreven stond in de informatielijst. Om deze reden zou ik graag alles sterren naar het laagste niveau toe brengen aangezien ik dit eigenlijk meer onder oplichtingspraktijken vind vallen. Ik snap dat dingen soms raar kunnen, gaan maar vervolgens niet onderhandelbaar zijn en zelfs zonder schaamte toegeven dat hij expres de verkeerde informatie plaats gaat me wel te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de review verwijderd, zo kan je een nieuwe review schrijven.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.