Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 23:12
Mede-auteur:
  • BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46

BiLo

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HoFcC1s.png
Dayz
DayZ, het enorm succesvolle online sandbox-spel dat een nieuw genre op de heeft gedefinieerd, introduceert de authentieke hardcore survival-ervaring op de PlayStation®.

Maximaal 60 spelers op een server spelen een volledig niet-gescript spelscenario dat zich langzaam ontvouwt met slechts één doel: zo lang mogelijk overleven in een enorme, onverzoenlijke woestenij.
Angst voor het onbekende, hechte vriendschappen en hartverscheurend verraad: dit is DayZ. Dit is jouw verhaal.'

Het spel is sinds 28 Mei 2019 te verkrijgen in de PS Store.
Nu in de aanbieding van 49.99 voor 37.49 EUR
Handige links/apps
Doel van het topic
- Ervaringen uitwisselen
- Tips & Tricks uitwisselen
- Medespelers ontmoeten

Startpost is nog wat kaal, maar zal in de komende weken steeds geupdate worden met voornamelijk basis informatie en handige tips & tricks.

Wil je hier in iets betekenen? Stuur me een PM :)

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
Reserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
Reserve2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

PSN: toiletcleaner

Topicstarter
Jammer dat dit nooit echt van de grond is gekomen op de PlayStation! Speel je nog @Christoxz ?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
BiLo schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 15:15:
Jammer dat dit nooit echt van de grond is gekomen op de PlayStation! Speel je nog @Christoxz ?
Wow, dit is een oud topic. Inderdaad jammer dat het niet zo populair is geworden. Ik vindt het concept van 'survivallen' namelijk best leuk, zeker omdat in sommige aspecten het best diep gaand was.
Helaas waren we ook veel bugs in de periode dat ik het speelde, waardoor er hele sterke tegenstanders waren, door duplications bugs, wat afentoe op neer kwam dat alle servers gewiped werden.

Voornamelijk vrienden haakte af, en kan ik enigszins ook begrijpen. Dan ga je ongelukkig dood, ben je een tijd bezig om uberhaupt te onderzoeken waar je gespawned bent, en dan weer een eind lopen om bij elkaar te komen, met alle risicos die er tussen door komen.
Je moet er dus ook wel echt van houden, en dan ook nog het geduld hebben.

Speel het (helaas) dus niet meer, Christoxz heeft zijn PS4 ooit verkocht, en wacht op GTA6 om weer een PS5 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

PSN: toiletcleaner

Topicstarter
Christoxz schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 15:22:
[...]

Wow, dit is een oud topic. Inderdaad jammer dat het niet zo populair is geworden. Ik vindt het concept van 'survivallen' namelijk best leuk, zeker omdat in sommige aspecten het best diep gaand was.
Helaas waren we ook veel bugs in de periode dat ik het speelde, waardoor er hele sterke tegenstanders waren, door duplications bugs, wat afentoe op neer kwam dat alle servers gewiped werden.

Voornamelijk vrienden haakte af, en kan ik enigszins ook begrijpen. Dan ga je ongelukkig dood, ben je een tijd bezig om uberhaupt te onderzoeken waar je gespawned bent, en dan weer een eind lopen om bij elkaar te komen, met alle risicos die er tussen door komen.
Je moet er dus ook wel echt van houden, en dan ook nog het geduld hebben.

Speel het (helaas) dus niet meer, Christoxz heeft zijn PS4 ooit verkocht, en wacht op GTA6 om weer een PS5 te halen.
ja extreme bump dit :)

Ik heb juist een aantal vrienden zover weten te krijgen om deze te kopen (aanbieding in de PSstore) en ik had ze ook vooraf al gewaarschuwd voor exact hetgeen jij beschrijft. Gelukkig bevalt het :P

Maargoed het was te proberen - wie weet leest iemand anders dit en wilt hij/zij dit toch nog eens poging geven _/-\o_

EDIT:
Link naar PSNstore: https://store.playstation...05645_00-DAYZ000000000001

[ Voor 4% gewijzigd door BiLo op 12-08-2024 16:09 . Reden: link ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
Mocht ik nog een PS4 hebben gehad had ik hem zo weer opgestart!

Zie nu ook dat je eindelijk met private servers ook echt controle hebt over de server, dat was voorheen nog niet zo.
De Zombies waren voor mij ook wel een reden om te stoppen. Was net ff te veel. Het rustiger aan doen, en 'bang' zijn voor andere spelers was leuker. Maar die kan je nu uitzetten, of verlagen.

Ik heb je als auteur toegevoegd, dus je kan eventueel de link in de TS bericht zettten!

Pagina: 1