Mijn leven is dom en dan ga je dood
Op zaterdag 28 juli 2001 10:33 schreef InterCC het volgende:
Ga maar lekker zoeken op de Site van Asus, Abit, MSI, Aopen ofzo. Succes en van mij mag hier een slotje op
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Ga maar lekker zoeken op de Site van Asus, Abit, MSI, Aopen ofzo. Succes en van mij mag hier een slotje op
Ben je soms een beetje gefrustreerd ofzo
Beetje slecht geslapen? Of dacht je zo in aanmerking te komen voor de moderator-functie, nu ecteidingens is gestopt?Op zaterdag 28 juli 2001 10:33 schreef InterCC het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
Alleen sommige Intel chips hebben er problemen mee ( 815 e.d. )
KT133(a) ondersteunt ook maximaal 1,5GBOp zaterdag 28 juli 2001 12:23 schreef Dromer het volgende:
2Gb geheugen kan volgens mij op redelijk veel borden..
Alleen sommige Intel chips hebben er problemen mee ( 815 e.d. )
Intel 815 ondersteunt 512MB
Maar wat errug belangrijk is, is om wat voor soort mobo het gaat
Intel of AMD CPU??
Alleen is het wel zo met dit soort vragen dat je het antwoord niet binnen een paar minuten vindt terwijl hier misschien iemand is die gelijk het antwoord tevoorschijn tovert
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Verwijderd
Verwijderd
Ben dr naar op zoek..... geen serverbord, maar voor video-workstation...
Verwijderd
Precies, daar ben ik mee eens. Ze hoeven niet meteen te gaan zeiken.Op zaterdag 28 juli 2001 12:28 schreef het_beest het volgende:
Ik snap niet dat iedereen altijd over de SEARCH begint te zeiken. Want feitelijk zijn alle vragen al eens beantwoord, dus dan kan iedereen net zo goed ff de UTFS gebruiken... En zo hebben al die tweakers ook niks meer te doen. Ik vindt dat iedereen mag vragen wat ie wil, ook als is de vraag al 100x gesteld.
Maar wat is eigenlijk het nut van 2 gb ram? Heeft het wel effect? Want geen gewone gebruiker heeft zoveel nodig.
1GB is écht de max van een BX, en dus ook van de P3B-F. Ik krijg er echt niet meer in, in mijn P3B-F.Op zaterdag 28 juli 2001 12:51 schreef UrgoanElsa het volgende:
Op de Asus p3bf kan 1.5 gb op
P4 met 4GB? Da's nog niet mogelijk; de i850 ondersteund 'maar' 2GB. Anders moet je een i860 nemen met twee memory repeater hubs zodat je in 8 RIMM sockets 4GB kwijt kan. Alleen wordt dat een bijzonder duur grapje kan ik je vertellen: i860 bord met 8 RIMM sockets kost 3500 piek, acht 512MB RDRAM RIMM's à 1600,- is 12.800,-, en dan moet je er nog een P4 Xeon bij hebben, want de gewone P4's passen niet op een i860 bord, dus nog eens 1600,- voor een 1.7GHz. Da's zo'n 18 mille! En omdat er twee Xeon's op een i860 passen en je op zo'n totaalbedrag niet meer moeilijk gaat doen prop je er nog een Xeon in zodat je voor zeg 20 mille klaar bent. KoopjeOp zaterdag 28 juli 2001 12:59 schreef 007larovisuals het volgende:
welk mobo ondersteund 4 gig mem? (Pentium (IV))
Ben dr naar op zoek..... geen serverbord, maar voor video-workstation...
Overigens, is 4GB niet een beetje overdone?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Waar heb jij het over man?Op zaterdag 28 juli 2001 10:48 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Beetje slecht geslapen? Of dacht je zo in aanmerking te komen voor de moderator-functie, nu ecteidingens is gestopt?
Ik vind dit zo overbodig. Als hij nu gewoon zelf wat mainbords opgezocht had en die gepost met de vraag welke goed is kan ik zijn vraag begrijpen en zou ik antwoord geven, maar dit is zo makkelijk. "Ik wil iets weten en heb geen zin om het op te zoeken dus laat ik het andere doen". Dat vind ik echt een klote mentaliteit.
Verwijderd
Hij is zekers gefrustreerd......Op zaterdag 28 juli 2001 15:53 schreef InterCC het volgende:
[..]
Waar heb jij het over man?
Ik vind dit zo overbodig. Als hij nu gewoon zelf wat mainbords opgezocht had en die gepost met de vraag welke goed is kan ik zijn vraag begrijpen en zou ik antwoord geven, maar dit is zo makkelijk. "Ik wil iets weten en heb geen zin om het op te zoeken dus laat ik het andere doen". Dat vind ik echt een klote mentaliteit.
Doe ff normaal man. (en lul niet met andere mee, maar probeer een eigen mening te krijgen)Op zaterdag 28 juli 2001 15:58 schreef eb170965 het volgende:
[..]
Hij is zekers gefrustreerd......
abbadon heeft gelijk. 1 GB is de max. Dit omdat de BX chipset niet meer dan 16MB per chip kent. Op 1 geheugen module zitten dan 16 chips. dat maakt 256MB en dat maal 4 geheugen sloten is 1 GB.Op zaterdag 28 juli 2001 12:51 schreef UrgoanElsa het volgende:
Op de Asus p3bf kan 1.5 gb op
De nieuwe geheugens zijn 32MB per chip (ook de 512MB geheugen modules) en die gaan dus niet werken op een BX (werken wel, maar "zien" maar de helft van de chip en dus de helft van de module)
edit: typo
Virussen? Scan ze hier!
In hoeverre heeft voorgaande gequote uitspraak betrekking op deze thread? Is homo een merk mobo waar wel 2 gig ram op past? [no flame intended]Op zaterdag 28 juli 2001 16:35 schreef zonietdantochwel het volgende:
interCC is homo
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Op zaterdag 28 juli 2001 16:35 schreef zonietdantochwel het volgende:
interCC is homo
Das nog triester...
Zou je misschien even normaal kunnen doen?Op zaterdag 28 juli 2001 16:35 schreef zonietdantochwel het volgende:
interCC is homo
En het geflame in deze topic maakt de topic bijna nutteloos, terwijl het onderwerp wel interessant is. Probeer ontopic te blijven en wees lief voor elkaar
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()