The tower varianten

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

• Heetmaot
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 17-01-2024
Hallo,

Ik wil een nieuwe pc gaan bouwen.
Nou was ik casual een beetje naar cases aan het kijken. Toen stuite ik op de thermaltake the tower 900. Werd er meteen verliefd op.

Nou is mijn vraag. Zijn er nog andere varianten die er op lijken? Meer een soort vitrine achtig.

Mvg Gijs

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Kijk zelf eens rond op de website van Thermaltake:
https://www.thermaltake.com/products/chassis.html

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Heetmaot
Ik heb alle 13 paginas door gekeken. Dr is niks wat er op lijkt.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-01 12:31

Computer says no

• Heetmaot
Nee. Daar is het nog steeds aan de zeikant gemonteerd. Ben echt op zoek naar n wat meer vierkante doos. Waar het moederboard van links naar rechts gemonteerd is. Als in tegen de achterwand aan. En dan aan de voorkant glas. Echt n beetje een vitrine / aquarium opstelling. Zoals the tower 900

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen. Een oneliner als "Ik heb alle 13 paginas door gekeken." voldoet hier niet bepaald aan.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.