Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen & beetje internetten..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Componenten, kast alles bij elkaar niet duurder dan 1400, mocht ik nu echt iets veel beters voor een kleinere meerprijs op de kop kunnen tikken dan ben ik wel bereid mijn budget wat uit te breiden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Alle randapperatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- CPU, Graka, Mobo, RAM, HDD, Behzuizing...
- Dingen die ik sowieso wil gebruiken voor deze build zijn:
Case: Corsair 280x RGB zwart
CPU waterkoeling: Corsair Hydro H100i RGB Platinum
RAM geheugen: Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Corsair, omdat ze naar mijn mening wel degelijk spul produceren.
- Heb voorheen altijd een Intel processor gehad en dit beviel me altijd goed, maar ben eigenlijk ook wel benieuwd naar AMD..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Ik wil sowieso een moederbord waar 4 RAM slots op zitten, zodat ik eventueel in de toekomst nog kan uitbreiden.
- Genoeg fan headers voor de 2 fans die in de case zitten en de 2 fans van de CPU waterkoeling (deze fans worden zover ik weet op de pomp aangesloten)...
Ga je overklokken?
- Ik ben tevreden met standaard instellingen, ben niet van plan om te gaan overklokken, OC editions van videokaarten zijn overigens gewoon welkom.
Wat verwacht je van ons?
- Ik hoop een duidelijk beeld te krijgen wat ik voor dit geld als micro atx gaming pc kan bouwen, beste bang for buck wat aansluit op de componenten die ik sowieso al wil gaan gebruiken..
Heb ik zelf al wat samengesteld?
- Jazeker, alleen weet ik niet of het zo allemaal klopt, heb er zelf niet mega veel verstand van..
- Dit had ik zelf samengesteld:
Ik weet dus niet of bijv. het ram functioneert met het moederbord, en of de aansluiting van de videokaart overeen komt..
Bedankt voor jullie aandacht, en ik sta helemaal open voor jullie suggesties en tips
Gamen & beetje internetten..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Componenten, kast alles bij elkaar niet duurder dan 1400, mocht ik nu echt iets veel beters voor een kleinere meerprijs op de kop kunnen tikken dan ben ik wel bereid mijn budget wat uit te breiden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Alle randapperatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- CPU, Graka, Mobo, RAM, HDD, Behzuizing...
- Dingen die ik sowieso wil gebruiken voor deze build zijn:
Case: Corsair 280x RGB zwart
CPU waterkoeling: Corsair Hydro H100i RGB Platinum
RAM geheugen: Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Corsair, omdat ze naar mijn mening wel degelijk spul produceren.
- Heb voorheen altijd een Intel processor gehad en dit beviel me altijd goed, maar ben eigenlijk ook wel benieuwd naar AMD..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Ik wil sowieso een moederbord waar 4 RAM slots op zitten, zodat ik eventueel in de toekomst nog kan uitbreiden.
- Genoeg fan headers voor de 2 fans die in de case zitten en de 2 fans van de CPU waterkoeling (deze fans worden zover ik weet op de pomp aangesloten)...
Ga je overklokken?
- Ik ben tevreden met standaard instellingen, ben niet van plan om te gaan overklokken, OC editions van videokaarten zijn overigens gewoon welkom.
Wat verwacht je van ons?
- Ik hoop een duidelijk beeld te krijgen wat ik voor dit geld als micro atx gaming pc kan bouwen, beste bang for buck wat aansluit op de componenten die ik sowieso al wil gaan gebruiken..
Heb ik zelf al wat samengesteld?
- Jazeker, alleen weet ik niet of het zo allemaal klopt, heb er zelf niet mega veel verstand van..
- Dit had ik zelf samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar | € 97,05 | € 97,05 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 8G GDDR6 | € 372,50 | € 372,50 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Crystal 280X RGB Zwart | € 125,95 | € 125,95 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H100i RGB Platinum | € 115,90 | € 115,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 97,80 | € 97,80 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.196,15 | ||
Ik weet dus niet of bijv. het ram functioneert met het moederbord, en of de aansluiting van de videokaart overeen komt..
Bedankt voor jullie aandacht, en ik sta helemaal open voor jullie suggesties en tips
[ Voor 40% gewijzigd door Bommelaar op 18-07-2019 18:34 . Reden: Correctie. ]