Hoi Tweakers,
Nu de nieuwe onderdelen van AMD en Nvidia uitzijn wil ik graag een nieuwe pc gaan bouwen.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen en kunnen adviseren, alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga op de pc programmeren (in PHP, java, C#, React en nodeJS), ontwerpen, vm's runnen (het zal niet veel voorkomen dat ik meer dan 1 of 2 vm's run. Op de vm's gebruik ik vaak docker voor ontwikkel omgevingen) en games spelen als Rocket League, Forza Horizon 4 and Watch Dogs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de €1100 en als absolute max €1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor: lg 34uc99-w 3440x1440.
NVMe ssd: 500gb wd black sn750.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een RTX 2060 Super, ik hoef namelijk niet op de hoogste van de hoogste settings te spelen.
3600x als cpu en de bijgeleverde koeler?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor alle merken sta ik open enige waar ik voorkeur voor heb zijn de kasten van NZXT.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo'n stil mogelijke pc die op mijn bureau kan staan. Zelf vind ik de NZXT H500i wit een erg mooie kast en wil hem daar graag in bouwen.
Ga je overklokken?
Ik heb geen idee hoe ik moet overklokken maar zou mij er wel in willen verdiepen!
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies op het lijstje dat ik heb samen gesteld. Kan ik het kopen zoals het nu is of zijn er nog aanpassingen die de pc beter kunnen maken zodat ik nog meer performance krijg voor het budget?
Nu de nieuwe onderdelen van AMD en Nvidia uitzijn wil ik graag een nieuwe pc gaan bouwen.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen en kunnen adviseren, alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga op de pc programmeren (in PHP, java, C#, React en nodeJS), ontwerpen, vm's runnen (het zal niet veel voorkomen dat ik meer dan 1 of 2 vm's run. Op de vm's gebruik ik vaak docker voor ontwikkel omgevingen) en games spelen als Rocket League, Forza Horizon 4 and Watch Dogs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de €1100 en als absolute max €1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor: lg 34uc99-w 3440x1440.
NVMe ssd: 500gb wd black sn750.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een RTX 2060 Super, ik hoef namelijk niet op de hoogste van de hoogste settings te spelen.
3600x als cpu en de bijgeleverde koeler?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor alle merken sta ik open enige waar ik voorkeur voor heb zijn de kasten van NZXT.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo'n stil mogelijke pc die op mijn bureau kan staan. Zelf vind ik de NZXT H500i wit een erg mooie kast en wil hem daar graag in bouwen.
Ga je overklokken?
Ik heb geen idee hoe ik moet overklokken maar zou mij er wel in willen verdiepen!
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies op het lijstje dat ik heb samen gesteld. Kan ik het kopen zoals het nu is of zijn er nog aanpassingen die de pc beter kunnen maken zodat ik nog meer performance krijg voor het budget?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 265,- | € 265,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 GAMING X | € 185,95 | € 185,95 |
| 1 | Videokaarten | RTX 2060 Super | € 424,- | € 424,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500i Wit | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 91,- | € 91,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.176,90 | ||