Ik zoek eigenlijk voornamelijk hulp bij het uitkiezen van een geschikte mobo+cpu combo, de rest heb ik namelijk al bij elkaar gesprokkeld de laatste 6 maanden, evengoed kan het geen kwaad om dit te laten checken natuurlijk.
Dit is wat ik tot nu toe heb,met nog 2/3 redelijk oude harde schijven voor (bulk) opslag.
Ik ga voornamelijk gamen( voornamelijk shooters) maar ook met plex filmpje streamen of mijn downloads(sabnzbd) uitpakken, dat ging met mijn vorige pc(die nu in de woonkamer komt voor kids) tergend langzaam. Dat was een AMD Phenom II X6 1050T uit 2011.
Heb zelf eigenlijk een msi pro carbon ac op het oog maar weet niet of ik daarmee genoeg aansluitingen heb voor mijn case.
Dit in combinatie met een 3700x of een 3800 x, daar ben ik dus nog niet uit.
Uit die oude pc haal ik dus die 500gb ssd, er zit ook nog een 80 gb ssd in, die mi ruimschoots voldoet voor de woonkamer.(plus een 500gb harde schijf voor hun spelletjes.
Ik ga de boel zelf assembleren, in 2011 ook gedaan, leuk !
Wil dus eigenlijk weten of die msi pro carbon goed genoeg is voor die case.
En moet ik nog aparte koelpasta kopen voor de cpu op mobo of zit dat erbij ?
Voeding heb ik 3 maanden gebruikt toen ik even een uitstapje heb gemaakt naar crypto's minen.
Dat mobo heb uitgekozen wegens, naar verluidt, goede vrm en geluidschip (alc1220)
Ik ga absoluut niet overklokken, heeft ook weinig nut met die nieuwe ryzens, ik laat pbo gewoon zijn werk doen.
Toetsenbord en muis heb ik ook al, net als twee extra case fans.
Advies wordt op prijs gesteld
Dit is wat ik tot nu toe heb,met nog 2/3 redelijk oude harde schijven voor (bulk) opslag.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1080Ti Armor 11G OC | € 807,52 | € 0 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterCase SL600M | € 133,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Asus PB279Q Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2311H Zwart | € 80,95 | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESCK | € 58,90 | €0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 500GB | € 94,99 | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0 | ||
Ik ga voornamelijk gamen( voornamelijk shooters) maar ook met plex filmpje streamen of mijn downloads(sabnzbd) uitpakken, dat ging met mijn vorige pc(die nu in de woonkamer komt voor kids) tergend langzaam. Dat was een AMD Phenom II X6 1050T uit 2011.
Heb zelf eigenlijk een msi pro carbon ac op het oog maar weet niet of ik daarmee genoeg aansluitingen heb voor mijn case.
Dit in combinatie met een 3700x of een 3800 x, daar ben ik dus nog niet uit.
Uit die oude pc haal ik dus die 500gb ssd, er zit ook nog een 80 gb ssd in, die mi ruimschoots voldoet voor de woonkamer.(plus een 500gb harde schijf voor hun spelletjes.
Ik ga de boel zelf assembleren, in 2011 ook gedaan, leuk !
Wil dus eigenlijk weten of die msi pro carbon goed genoeg is voor die case.
En moet ik nog aparte koelpasta kopen voor de cpu op mobo of zit dat erbij ?
Voeding heb ik 3 maanden gebruikt toen ik even een uitstapje heb gemaakt naar crypto's minen.
Dat mobo heb uitgekozen wegens, naar verluidt, goede vrm en geluidschip (alc1220)
Ik ga absoluut niet overklokken, heeft ook weinig nut met die nieuwe ryzens, ik laat pbo gewoon zijn werk doen.
Toetsenbord en muis heb ik ook al, net als twee extra case fans.
Advies wordt op prijs gesteld