Mijn oma heeft ongeveer 20 jaar geleden 2 verzekeringen afgesloten die zouden uitkeren aan haar kleinkinderen (en niet haar kinder zelf) Zij is ondertussen de nodige aantal jaren (7) geleden overleden. Deze verzekeringen hebben toen aangegeven dat ze alleen zouden uitkeren als alle gegevens van de kleinkinderen bekend waren en dat er bewijzen van in leven zijnde waren geleverd (attestatie de vita). Nu ben ik gevraagd dit te regelen en loop tegen een probleem aan.
Ik heb zelf contact mijn al mijn broers en zussen en van hun heb ik alles wat ik nodig heb. Van mijn neven/nichten heb ik geen contact gegevens. Zij wonen/werken/leven alleen in belgië Wanneer ik hun ouders vraag, weigeren ze mij die te geven omdat die van mening zijn dat zij er zelf recht op hebben. Dit terwijl de verzekering duidelijk alleen voor de kleinkinderen is. Dat is dus niet de discussie. Maar ik heb dus anders dan de namen en geboorte data, helemaal niets van mijn neven/nichten.
Elke vorm van en poging tot communicatie heeft geen nieuw resultaat.
Graag wil ik daarom vragen als er misschien mensen hier zijn die weten hoe ik aan die contact gegevens zou kunnen komen. Dit uiteraard op legale wijze (om het maar gezegd te hebben). Bij voorkeur zo min mogelijk kosten makend in dit proces.
Dit heb ik al gedaan:
Bij voorbaat dank voor het mee denken!
Ik heb zelf contact mijn al mijn broers en zussen en van hun heb ik alles wat ik nodig heb. Van mijn neven/nichten heb ik geen contact gegevens. Zij wonen/werken/leven alleen in belgië Wanneer ik hun ouders vraag, weigeren ze mij die te geven omdat die van mening zijn dat zij er zelf recht op hebben. Dit terwijl de verzekering duidelijk alleen voor de kleinkinderen is. Dat is dus niet de discussie. Maar ik heb dus anders dan de namen en geboorte data, helemaal niets van mijn neven/nichten.
Elke vorm van en poging tot communicatie heeft geen nieuw resultaat.
Graag wil ik daarom vragen als er misschien mensen hier zijn die weten hoe ik aan die contact gegevens zou kunnen komen. Dit uiteraard op legale wijze (om het maar gezegd te hebben). Bij voorkeur zo min mogelijk kosten makend in dit proces.
Dit heb ik al gedaan:
- Ik heb al gevraagd aan de ouders.
- googlen leverd ook niets op, zelfs geen facebook
- andere familie gebelt/email/etc.
- verzekeringen zijn bij firma's in belgië
- neven/nichten hebben allen Belgische nationaliteit (en ook daar geboren)
Bij voorbaat dank voor het mee denken!