De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
neej man !!!!!
ga weg joh ik doe daar niet aan cheaten is voor mietjes!!!!!!!!!!
ga weg joh ik doe daar niet aan cheaten is voor mietjes!!!!!!!!!!
2 jaar geleden ofzowOp zaterdag 28 juli 2001 10:45 schreef MWAD het volgende:
is er dan niemand die het spel ZONDER cheats heeft uitgespeeld??????????
Ik weet het nou echt niet meer, ik weet alleen een map met olievaten, dat je gassies moest bevrijden, en 1tje met een brug met trein.
en niet dat donkere level in de stad dat je een bootje van een eiland moet stelen om in het volgende level een sluis op te blazen????
dat gedeelte is in totaal 1 hoofdstuk
hoe kun je dat vergeten
dat gedeelte is in totaal 1 hoofdstuk
Oh die die heb ik met mzzl gehaald eigenlijk.. eerst die kleren jatten in het midden in die steegjes en dan mazzel hebben met de gasten die je lam moet leggen... weet nog wel dat ik het ook een keer heb geprobeerd in een auto en dan naast de trein te rijden er langs ben gekomen...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Je moet idd die kleren jatten. Jat ze wel voor iedereen. Daarna kun je vrolijk door de straten wandelen, MITS JE JE GUN HEBT OPGEBORGEN.
Zodra je bij die boot bent ga je met drie man 8er het huisje staan en één knakker knived de op w8 staande guards (als het goed is twee man).....Maak iig geen geluid!!!
Suck6
Zodra je bij die boot bent ga je met drie man 8er het huisje staan en één knakker knived de op w8 staande guards (als het goed is twee man).....Maak iig geen geluid!!!
Suck6
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Ja ik heb H&D zonder cheats Bijna Het allerlaatste level ben ik niet uit gekomen. :Op zaterdag 28 juli 2001 10:45 schreef MWAD het volgende:
is er dan niemand die het spel ZONDER cheats heeft uitgespeeld??????????
Verwijderd
H&D zuigt best wel vind ik, want als je bijvoorbeeld in dat bootje zit en je gaat liggen, steken de benen buiten het bootje en word je doodgedrukt tussen het water en het bootje 
Of in dat ene level met die trein: laat je iemand EVEN alleen om met een ander verder te spelen, schiet ie zijn geweren leeg op een figuurtje dat aan de andere kant van de trein VAST zit...
Maar idd, steel de kleren en doe verder niets me je geweren...
[edit: haha, dat rijmt :P]
Of in dat ene level met die trein: laat je iemand EVEN alleen om met een ander verder te spelen, schiet ie zijn geweren leeg op een figuurtje dat aan de andere kant van de trein VAST zit...
Maar idd, steel de kleren en doe verder niets me je geweren...
[edit: haha, dat rijmt :P]
Verwijderd
Ik heb het level zo uitgespeeld:
Steel de kleren voor je vier mannen, trek ze aan (doh!) en loop een voor een naar de overkant van de brug. (Je kan niet je andere drie mannen laten volgen, want dan gaan ze rennen en dat is in de ogen van de Duitsers verdacht en dan wordt je dus afgeknald!)
Ga met drie ventjes aan de rivieroever achter het cafe/hotel staan. En loop met een ventje naar de boot en steel deze. Vaar weg... draai vervolgens weer om en haal je overige drie mannen op.
Vaar nu richting de brug... uitgespeeld zonder ook maar een schot te lossen
Steel de kleren voor je vier mannen, trek ze aan (doh!) en loop een voor een naar de overkant van de brug. (Je kan niet je andere drie mannen laten volgen, want dan gaan ze rennen en dat is in de ogen van de Duitsers verdacht en dan wordt je dus afgeknald!)
Ga met drie ventjes aan de rivieroever achter het cafe/hotel staan. En loop met een ventje naar de boot en steel deze. Vaar weg... draai vervolgens weer om en haal je overige drie mannen op.
Vaar nu richting de brug... uitgespeeld zonder ook maar een schot te lossen
Pagina: 1