Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, Excel, TV kijken en af en toe gamen, maar hiervoor heb ik geen aparte videokaart nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is € 500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Samsung EVO 850 SSD in mijn huidige PC zitten. Deze neem ik mee naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Momenteel heb ik het volgende samengesteld:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat het een stil systeem is.
Ga je overklokken?
De computer is niet bedoeld om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Passen de verschillende onderdelen bij elkaar, of heb ik andere onderdelen nodig? Ik vraag me ook af of de 90W voeding voldoende is? Of heb ik toch een losse voeding nodig?
Internetten, Excel, TV kijken en af en toe gamen, maar hiervoor heb ik geen aparte videokaart nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is € 500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Samsung EVO 850 SSD in mijn huidige PC zitten. Deze neem ik mee naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Momenteel heb ik het volgende samengesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-9400 Boxed | € 168,07 | € 168,07 |
1 | Moederborden | Gigabyte H310N | € 79,- | € 79,- |
1 | Behuizingen | Antec ISK110 VESA-U3 | € 89,25 | € 89,25 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 70,49 | € 70,49 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 406,81 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat het een stil systeem is.
Ga je overklokken?
De computer is niet bedoeld om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Passen de verschillende onderdelen bij elkaar, of heb ik andere onderdelen nodig? Ik vraag me ook af of de 90W voeding voldoende is? Of heb ik toch een losse voeding nodig?