Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-07 17:23

Deathchant

Don't intend. Do!

Topicstarter
Ik heb het al eens in het HTC10 topic gevraagd, maar ik vraag me af of het geen Android-related topic is, dus vandaag deze relatief korte vraag:

Hoe kan ik de night filter laten werken op sunset-sunrise schema? Als ik die aanvink doet het helemaal niks. Ik moet 't altijd handmatig aan-uitzetten. Ik krijg 't maar niet aan de praat.

Ik bedacht me dat de DND er misschien iets mee te maken had, want die heb ik altijd aan staan, maar als ik deze uitzet werkt 't ook niet, ook niet na reboot en een hele dag de DND uit. Ik heb qua permissies en locatie e.d. verder veel dichtstaan. Heeft iemand een idee hoe ik dit aan de praat krijg?
Toen ik in mei op vakantie ging deed ie 't ineens wel en nu nadat ik een reboot had gedaan weer niet.

Als het werkt, dan top! Maar zodra ik een reboot doe, is het weer om zeep.

Kan het zo zijn dat Android persé de locatie aan moet hebben staan, want dit heb ik dus nooit. Misschien heel af en toe als ik plaatjes op vakantie schiet (geotagging). Hoe bepaalt Android (in mijn geval Android 8.0.0) wanneer het sunset/sunrise is, ik zou zeggen dat datum + tijd genoeg is?

Ik heb dit issue al sinds ik de telefoon kocht in 2016, maar ik begin het nu wel beu te worden, dus vandaar dit topic.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar