Ik denk dat je met dat soort games meer aan een CPU upgrade hebt, en misschien 8GB RAM extra, naar 32G gaan op een consumer platform met 4 DIMM's opent een hoop timing problemen potentieel... De GPU is wel een beetje een bottleneck, maar niet eens zó erg afhankelijk van de resolutie waar je op speelt.
Seagate maakt overigens geen voedingen, en harddrives gebruiken geen 650 Watt.
Je huidige videokaart is een onderdeel wat ~120W max trekt, en met een zware OC naar 140 gaat. MAX. Met De gaming-x trio (heb hem zelf, wou achteraf dat ik meer een reference kaart heb genomen want hoewel ik wel een block gevonden heb was hem waterkoelen nou niet het meest aantrekkelijke, dat, en de kaart is echt absurd groot -- groot genoeg om te waarschuwen voor extra GPU support in de case én aan het PCI-E slot) ga je naar 280W met vlagen. Een goede voeding is dus nodig. 650W is in theorie genoeg, maar dan moet het wel een goede voeding zijn. Niet dat dat veel uitmaakt momenteel, want je CPU zal hem niet kunnen voeden, dus hij zal lekker niet eens op normale clock lopen, laat staan boost

. In die games dan... er zijn games waar het wel zal lukken.
Daar hoef je niet defensief voor te worden, want iedereen heeft het beste met je voor. Ik ken die kaart, en het is letterlijk een monoliet. En ik ken de games ook, en ik snap ook waarom ik m'n 6x00-series CPU vervangen heb voor een multithreaded monster van AMD. De GPU moet natuurlijk wel gevoed kunnen worden. En dat niet alleen in power, maar ook in voeding. En dan hebben we het, zeker met deze dingen, over een goede voeding. Omdat ik nog niet weet wát je hebt, is wachten wel aan te raden.
En dan is er de andere tak van het verhaal waarom ik die kaart NIET zal halen. Super. Een 2070 super is €300 goedkoper en bijna net zo snel. En de 2080 super die even duur is als de huidige 2080 zit naar verwachting rond TI-niveau. Koop nu dus NIKS.
Je vraag is simpel, klopt. En hij zal passen. Hoewel misschien te groot voor je kast, maar je specificeerde nergens dat je een kast hebt. Misschien heb je je systeem wel gewoon op je bureau liggen. Maar of iets past, en of iets nuttig is, dat zijn losse vragen. Of het past en daarna gaat werken, is nog een andere. Je kan een ISDN kabel fysiek in een ethernet connectie rammen, maar ik verzeker je, 70V op netwerkkaart gaat iets omzeep helpen

. Bovendien zijn dit soort kaarten rekenwonders, en games werken met kaart EN CPU samen.
Deze kaart past en werkt zelfs nog in een Core2Duo plankje, en ik denk dat ik hem ook nog werkend kan krijgen op een classic Pentium 4 (zei het dat die geen UEFI kennin doorgaans...), met wat hacks... is het nuttig? Neuh. Verre van. Hoewel furmark lekker zal draaien
[
Voor 25% gewijzigd door
Umbrah op 08-07-2019 14:53
]