[topic] Nieuw deel voor bestaande topic-reeks: kopieer alles

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kan me niet goed voorstellen dat ik de eerste ben die dit bedenkt (want zo origineel ben ik niet) maar met zoeken kreeg ik geen bestaande topics boven water.

Bij het aanmaken van een nieuw deel van een bestaande topic reeks ben ik altijd veel tijd kwijt voor zaken die makkelijker zouden kunnen zijn.

Wellicht is dit niet een heel veel voorkomende bezigheid, maar ik zou het volgende willen voorstellen specifiek voor het aanmaken van een nieuw deel in een bestaande reeks.

Een keuze menu bij het opgeven van het vorige topic. Nu moet je met de hand een ID koppelen. Een keuze mogelijkheid uit de laatste paar topics in het subforum waar je bezig bent zou het leven een stuk makkelijker maken. Dat hoeft niet eens een enorme lijst te zijn, als je dit wil doen zou je topic op de eerste pagina horen te staan.

Als je een vorig topic hebt gekozen de mogelijkheid alles van de TS van het vorige topic gelijk te kopieren ipv dit met de hand te doen. Met name gekoppelde onderwerpen kosten mij altijd veel tijd. Je moet ze 1 voor 1 in te tikken en controleren dat je er geen vergeten ben. Dat laatste kost ook veel tijd omdat de plek waar nieuwe gekoppelde onderwerpen verschijnen een ingebouwde random functie lijkt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat is toch niet zo moeilijk? Open het vorige topic, klik op bekijk van de TS. Ctrl-A, Ctrl-C, maak een nieuwe topic aan, Ctrl-V

Voila..

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Bij Fok! gaat het als volgt als een topic gesloten is na 300 posts:
De volgende gebruiker drukt op New Topic, en vervolgens verschijnt de pagina om een nieuw topic aan te maken, maar dan mét de inhoud van de vorige startpost, en ook is het nummertje achter 'deel' of '#' op magische wijze verhoogd met 1.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes