Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dekwoje
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 27-04 09:32
Goedemorgen,

Ik lees hier al heel wat info over het OLED-gebeuren...
Ben al jaren Plasma gebruiker van Panasonic met nu nog steeds de TX-P42VT30E in gebruik met een surround setje van Panasonic erbij; TOP!
Alleen.. plasma wordt niet gemaakt en er zit een verticale lijn in mijn scherm... dus vrouw kunnen warm maken (altijd niet even simpel) en ik heb groen licht gekregen. Gezien de krappe zithoek bij ons viel mijn ook op de LG OLED55C8PLA - 4k OLED TV die nu te verkrijgen is aan 1099. Ik zou ook voor de C9 kunnen gaan maar lees op reviews dat het niet echte een heel groot verschil uitmaakt?
Het bedrag dat ik dan bespaar door het model van vorig jaar te nemen... kan ik dan spenderen aan een soundbar?

Dus ik zat met volgende vragen;

1) Is het beeld effectief zoveel beter dan mijn plasma? In de winkels zie je zoveel naast elkaar... Sommigen zeggen dat plasma nog altijd het beste is???
2) Ik zal wat minder energie verbruiken (led)... maar ja.. daar alleen voor...
3) Is het geluid OK? Of toch mijn surround 5,1 blijven gebruiken? Vrouw wordt gek van de draden.
4) Optie om Sonos playbar erbij te nemen als center en l en r. "Later" nog 2 draadloos achteraan erbij?

Alvast heel veel dank voor de info....
Ik hoop dat ik niet teveel vragen dubbel stel??

Groeten

Stef _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 07-08 12:33

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Je kan beter je vragen hier stellen: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Daarbij staat er ook heel veel informatie als je beetje goed zoekt omtrent je model.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True