Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Ik kan zo wel het een en ander bedenken... daar staat tegenover dat ik over het algemeen niet nieuwsgierig ben naar spam.
Maar als jij dat wel bent (blijkbaar, gezien dit topic) hef je toch tijdelijk die ban even op
Licht ons dan ook even bij
Maar als jij dat wel bent (blijkbaar, gezien dit topic) hef je toch tijdelijk die ban even op

Licht ons dan ook even bij
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Misschien handig om wat informatie aan te vullen, bijvoorbeeld op basis waarvan precies je server die emails weigert.
Is de blokkade niet volledig terecht? Ziet er uit als een spam adres. Ziggo gebruikt volgens mij gewoon ziggo.nl voor al hun mailverkeer.
Zou ik wel willen, maar de run is vanochtend om 7:12 gestopt.Jester-NL schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:30:
Kan het IP wel even whitelisten, maar klanten zijn maar wat blij dat 99% van de spam wordt geblokkeerd
Jazzy schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:31:
Misschien handig om wat informatie aan te vullen, bijvoorbeeld op basis waarvan precies je server die emails weigert.
code:
1
2
3
| H=ziggomails.com [185.212.131.108]:34833 sender verify defer for <b.janssen@ziggomails.com>: Could not complete sender verify callout: mail.ziggomails.com [185.212.131.108] : could not connect: Connection refused |
code:
1
2
| H=ziggomails.com [185.212.131.108]:44068 F=<b.janssen@ziggomails.com> rejected: "JunkMail rejected - ziggomails.com [185.212.131.108]:44068 is in an RBL: https://www.spamhaus.org/sbl/query/SBLCSS" |
💡Heb er één via-via
Het is een GandCrab .exe in een zip als:
Staat ook op https://www.fraudehelpdes...otivatie-voor-de-functie/Geachte dames en heren,
Naar aanleiding van een vacature op de website ‘werksite.nl‘, zou ik middels deze motivatiebrief mijn interesse kenbaar willen maken. Ik ben ervan overtuigd dat mijn werkervaring en vooropleiding aansluiten bij deze vacature.
Ik beschik over de nodige communicatieve vaardigheden en beheer de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Verder word ik door collega’s omschreven als een spontane, actieve en altijd vrolijk. Zo vind ik een goede werksfeer en verstandhouding met collega’s de belangrijkste factor om effectief en prettig te werken.
Ik graag mijn motivatiebrief en bijgevoegde CV in een persoonlijk gesprek willen toelichten. Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie op dit voorstel.
In afwachting verblijf ik,
Hoogachtend,
Beatrix Janssen
"CV Beatrix Janssen 05-7-2019.zip"
[ Voor 58% gewijzigd door DJMaze op 08-07-2019 11:57 ]
Verwijderd
weten jullie toevallig waar deze mails vandaan komen.
heb gisteren een klant gehad die de zip geopend heeft en nu is geincrypt (54628v4 extensie)
heb gisteren een klant gehad die de zip geopend heeft en nu is geincrypt (54628v4 extensie)
Yes, klikkerdeklik in mijn berichten en je ziet dat het een Yandex IP in Amsterdam isVerwijderd schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:50:
[ Voor 10% gewijzigd door DJMaze op 09-07-2019 12:12 ]
Misschien heb je hier https://www.security.nl/p...+voor+GandCrab-ransomware iets aan?Verwijderd schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:50:
Pagina: 1