Vraag

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:33
Hallo,

Ik heb een Renault Captur met R-link1 en daarop hebben we zaterdag Android auto geïnstalleerd.
Het werkt maar ik heb toch 2 vragen:

* als ik Spottify opstart begint hij het desbetreffende nummer wel af te spelen maar ik hoog geen geluid. De radio van R-link1 blijft gewoon doorspelen.
* En hoe kan ik nu b.v. TuneinRadio opstarten? Als ik "onder op het scherm" op de koptelefoon klik kan ik Spottify, Google play opstarten maar ik zie nergens de mogelijkheid om Tunein radio op te starten. Deze is wel op de mobiel geïnstalleerd.

Wie kan me helpen?

Alle reacties

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Apps moeten worden aangepast om te werken binnen Android Auto. Wellicht dat dit bij TuneIn nog niet is gebeurt?

• bruce the boss
Volgens DEZE informatie toch wel.

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-11 21:41
Zie je hem wel als je Android Auto op je telefoon start, los van de auto? Daar zie ik hem er gewoon bij staan. Zal het vanavond in de auto ook eens proberen (gebruik tunein normaal niet).

• bruce the boss
Mmmm, dit is vreemd nu zie ik hem wel.
Ik denk dat het komt doordat ik mijn telefoon een keer opnieuw heb opgestart.
Het werkt nu in ieder geval.

Zit ik nog met het eerste punt:
* als ik Spotify opstart begint hij het desbetreffende nummer wel af te spelen maar ik hoog geen geluid. De radio van R-link1 blijft gewoon doorspelen.

Enig idee hoe dat kan?

• bruce the boss
Het is opgelost en alles werkt nu goed.
Deze post kan gesloten worden.

• Tadango
Tunein opent bij mij maar in de auto zie ik een melding dat de applicatie niet werkt. Op de telefoon werkt het prima via android auto. Gek....

• bruce the boss
Dat is inderdaad vreemd.
Werkt b.v. Spotify wel?

• Tadango
Spotify heb ik niet. Tunein werkte in de auto wel nadat ik 1 keer een stream gewoon in de app geopend had. Beetje vreemd, maar het werkt.
Pagina: 1