Bedankt voor je reactie, snap je reactie op titel maar ik vind de overeenkomsten van het gedrag van mijn twingo heel aardig overeenkomen met mijn eigen dagelijkse tekortkomingen.
Vandaar...
Waardeer enorm je reactie, en zie al een punt waar ik nooit aan had gedacht.
- Type motor
1.2 12v code zo snel niet te vinden
- kilometers
120k
- wat zegt de garage
Uitgelezen met clip op eigen werk, misfire cil 1, waarop alles qua onsteking is vervangen , bougie bobine, kabels, errors reset en nooit teruggekomen terwijl de symptomen niet zijn verdwenen.
- dealer zegt: zet hem neer , en we kijken er naar a X tarief
is in mijn geval zinloos heb gezien mijn werk beschikking tot het zelfde materiaal als de dealer , misschien alleen niet de expertise.
Daarom dus ook met appeltaart de captur van mijn vader gebracht naar zijn jaarlijkse beurt en de dienstdoende monteur mijn probleem voorgelegd van mijn twingo.
En hulde voor die autohaag de zeeuw monteur heeft echt zijn best gedaan voor me, helaas zonder enig aanknopingspunt.
- wordt het erger als je om en om een individuele bougiekabel los trekt
Loopt perfect stationair , dus uiteraard resulteerd dit in slechter lopen van de motor, het gebrek/stotteren komt voor in lage toeren met belasting, al houdt het aan met terugschakelen waar je zou verwachten dat het dan wegvalt.
- Als de auto problemen heeft en je hem uitzet en hem gelijk weer start, heb je het dan ook?
kan
kan hele dag zonder probleem rondrijden en de andere dag nog geen meter kunnen rijden zonder inhouden van de motor
- Heb je je massa aansluitingen gecontroleerd; of ze nog goed vast zitten en niet verroest zijn.
Goed punt! Dankje
- brandstof filter vervangen?
Goed punt! Dankje
- auto uitgelezen voor storingen?
Auto is storingsvrij volgens clip, storing is ook nooit meer terug gekomen zelfs wanneer odb was aangesloten en het inhouden gebeurden
storing gebeurt meest wanneer op temperatuur maar is niet te reproduceren.
Massa en filter nooit aangedacht en zal de monteur erop wijzen.
Werk zelf in de autoindustrie en de norm is om te denken dat je alles wel weet, soms is een kijkje van een ander best nuttig.
Thanks
[
Voor 33% gewijzigd door
upschur op 08-07-2019 01:34
]