Wat wil je doen?
Ik wilde mijn processor upgraden , heb hier nu een goede gelegenheid voor omdat iemand mn oude pc wil kopen en de amd 3rd gen ryzen net uit is. Ik bouw een nieuw systeem en neem een aantal onderdelen uit mn oude pc mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€470 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een GTX 1060, Crucial 2400mhz ballistix sport lt 8gb ddr4, 1000gb seagate barracuda hdd en een 240 gb Crucial mx500 ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hen tot nu toe zelf dit:
Ga je overklokken?
Weet ik nog niet zeker, voor nu nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het fijn vinden als er even naar evt. verbeterpunten werd gekeken door iemand anders dan mij en heb nog een aantal vragen:
Moet ik een bios update bestellen bij mijn moederbord voor de derde generatie ryzen?
Is zo’n overkill PSU erg? Deze had korting dus..
Bedankt
Ik wilde mijn processor upgraden , heb hier nu een goede gelegenheid voor omdat iemand mn oude pc wil kopen en de amd 3rd gen ryzen net uit is. Ik bouw een nieuw systeem en neem een aantal onderdelen uit mn oude pc mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€470 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een GTX 1060, Crucial 2400mhz ballistix sport lt 8gb ddr4, 1000gb seagate barracuda hdd en een 240 gb Crucial mx500 ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hen tot nu toe zelf dit:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 210,- | € 210,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450 Aorus Elite | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P300 Zwart | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport BLS8G4D240FSBK | € 34,92 | € 34,92 |
| 1 | Voedingen | Riotoro Onyx 750W | € 49,55 | € 49,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 443,47 | ||
Ga je overklokken?
Weet ik nog niet zeker, voor nu nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het fijn vinden als er even naar evt. verbeterpunten werd gekeken door iemand anders dan mij en heb nog een aantal vragen:
Moet ik een bios update bestellen bij mijn moederbord voor de derde generatie ryzen?
Is zo’n overkill PSU erg? Deze had korting dus..
Bedankt