Ik zou het afraden, gezien de vraagstelling en de geschiedenis van de TS wat betreft zichzelf inlezen in dingen waar 'ie geen verstand van heeft. Ik zie in gedachten al een platgetrapte tompouce tussen de CPU en heatsink.
Gewoon lekker houden bij de standaard meegeleverde koelpasta die al op de standaard meegeleverde koeler zit, niks aan veranderen.
Edit:
@
RFlintstone het helpt enorm als je in je topicstart vollediger bent. Ik moest door je posthistorie heenzoeken omdat je summiere topicstart niet genoeg was om je bedoelingen duidelijk te krijgen. In een ander topic link je een wenslijst waarin een losse CPU-koeler staat. Ik neem aan dat dat betekent dat je de standaardkoeler dus niet gaat gebruiken. Dat is best belangrijke informatie. Er is een behoorlijke kans dat daar geen koelpasta op wordt meegeleverd (in tegenstelling tot de standaard AMD-koeler die je bij je processor krijgt) dus dan zou je het juist wel nodig hebben, maar dat moet je echt even via (de website van) de fabrikant uitzoeken. Lees je dan gelijk in in hoe je koelpasta moet gebruiken, en in welke gevallen je het wel of niet moet gebruiken. Zomaar koelpasta op je CPU kwakken terwijl het op de heatsink al standaard zit wordt een enorme bende en komt de temperatuur niet ten goede.
[
Voor 49% gewijzigd door
DataGhost op 07-07-2019 21:34
]