3 weken mobiele data in NL

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 15:59
Deze vakantie gaan we terug 3 weken kamperen in NL.
Vorig jaar hebben we verschillende campings bezocht en eentje ervan was echt top, dus nu is het enkel die voor de volle 3 weken.
Hun wifi was meer dan behoorlijk en op de site staat dat ze deze winter alles sterk verbeterd hebben, dus dit jaar zal ik geen SIM kaart van thuis mee nemen voor mijn mifi, maar wil me wel informeren voor mocht het toch niet zo top zijn.
Prepaid is in BE denk ik nogal anders dan in NL, vandaar mijn vraag hier.
Welke SIM zou ik kunnen overwegen om aan te schaffen mocht het lokale wifi netwerk toch niet zo goed zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:58
https://prepaid-data-sim-card.fandom.com/wiki/Netherlands

Misschien heb je hier wat aan? Kan je zelf kiezen wat je nodig hebt. Maar als je uit België komt dan kun je toch gewoon roamen met je eigen simkaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@cadsite Je kunt gewoon je Belgische bundel gebruiken. Zie https://europa.eu/youreur...oaming-costs/index_nl.htm en reviews: Het einde van roaming (2017!) ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:46
T-Mobile Prepaid mocht je heel veel nodig hebben 2,95 euro per dag voor onbeperkt 4G.

[ Voor 4% gewijzigd door Rub147 op 07-07-2019 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Rub147 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:45:
T-Mobile Prepaid mocht je heel veel nodig hebben 2,95 euro voor onbeperkt 4G.
per dag

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:46
Belangrijkste detail vergat ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
Even een nieuwsbericht voor onze noorderburen:
Ik weet dat ik mijn bundel bij jullie kan gebruiken, maar een bundel van de volle, houd je vast!!, 1,5GB per maand stelt niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
cadsite schreef op zondag 7 juli 2019 @ 20:08:
Even een nieuwsbericht voor onze noorderburen:
Ik weet dat ik mijn bundel bij jullie kan gebruiken, maar een bundel van de volle, houd je vast!!, 1,5GB per maand stelt niet veel voor.
Dat leek me prima info voor in je openingspost, of niet? ;)

Je zult als Belg waarschijnlijk geen Youfone abonnement kunnen afsluiten, of wel? Die kun je per maand nemen (en dus direct opzeggen). Dan ben je voor 10GB en 50 minuten bellen 28 euro kwijt (of 18 als je een referral weet te vinden (O-)). Maar goed, de vraag is dus of je die kunt aanvragen vanuit België.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 07-07-2019 20:16 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
Room42 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 20:15:
[...]

Dat leek me prima info voor in je openingspost, of niet? ;)
Ik dacht dat het ondertussen algemene kennis was dat onze bundels om mee te lachen zijn...
Afgelopen jaren kocht ik een sim van orange waarmee wa 4GB hadden voor €10, dat was ongeveer voldoende,.
Pagina: 1