Jammer maar helaas,heb jaren yowhatsapp samen met Whatsapp op me phone kunnen gebruiken,maar sinds vandaag krijg ik de melding dat ik niet meer dan 1 versie mag lopen draaien? Ik heb 2 simkaarten in me phone zakelijk/privé dus ook 2x Whatsapp nodig,wat is het alternatief nu dit niet meer werkt?
Euhm meer info is wel handig welke telefoon en wat heb je zelf al gevonden???
Op mijn oneplus 5 kan ik parallelle apps draaien hierdoor heb ik 2x Whatsapp gekoppeld aan 2 simkaarten.
Volgens mij is dit trouwens ook een standaard iets in Android dat je apps parallel kan draaien.
Op mijn oneplus 5 kan ik parallelle apps draaien hierdoor heb ik 2x Whatsapp gekoppeld aan 2 simkaarten.
Volgens mij is dit trouwens ook een standaard iets in Android dat je apps parallel kan draaien.
[ Voor 20% gewijzigd door franssnarf op 07-07-2019 19:08 ]
Dat klopt,maar ook dat werkt niet meer,kan hier helaas geen screenshot plaatsen,maar de laatste versie detecteert een 2e versie en blokkeer dan
Tuurlijk wel, gewoon hier uploaden en dan embedden (of linken).(KBX) Harkanoid schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:10:
[...] kan hier helaas geen screenshot plaatsen [...]
Maar wat is er mis met Whatsapp business voor je zakelijke account? Maar ook een vraag die terecht gesteld werd was: Wat had je zelf al gevonden? Ik bedoel: zoeken bij google naar 'whatsapp dual sim' geeft toch al aardig wat inspiratie.
[ Voor 22% gewijzigd door Room42 op 07-07-2019 19:14 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Toen ik op mijn nieuwe telefoon Whatsapp installeerde en activeerde kreeg ik de vraag "Heb je nog een tweede telefoon nummer wat je wilt koppelen?"..... Dat hint er naar dat je op 1 whatsapp installatie meerdere nummers kunt koppelen.
Oh en hoe doe je dat in werkende installatie? Of beide verwijderen en opnieuw installeren?
@(KBX) Harkanoid Jij reageert alleen op de makkelijke antwoorden / antwoorden die wilt horen, hè? 
Maar goed, je weigert info te geven over wat je gebruikt en getest hebt. Ik kan gewoon een clone van Whatsapp draaien zonder enige extra software te installeren. Gewoon via de settings van Android. Maar of jij dat ook kunt...
Maar goed, je weigert info te geven over wat je gebruikt en getest hebt. Ik kan gewoon een clone van Whatsapp draaien zonder enige extra software te installeren. Gewoon via de settings van Android. Maar of jij dat ook kunt...
[ Voor 59% gewijzigd door Room42 op 07-07-2019 19:39 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ja dat had ik hier ook,imgur doet het hier helaas niet,blijft maar hangen , ik heb net beide Whatsapp s verwijderd maar helaas kan ik maar 1 account nog gebruiken irritant
Jammer. Dan kan (jij) het niet op jouw telefoon.
Wat voor telefoon heb je? Er zijn meerdere merken die in de settings een app kunnen klonen, 2x Facebook, whatsapp en dergelijke.
Zucht...
Ik heb een moto g6 play,nu even Whatsapp en Whatsapp business geinstalleerd,ben benieuwd of de melding nu wegblijft...
Er zijn genoeg apps waarbij je een andere cab clonen. Kijk bijv. Eens naar parallels app
Parallel space installeren. Werkt prima.(KBX) Harkanoid schreef op zondag 7 juli 2019 @ 20:05:
Ik heb een moto g6 play,nu even Whatsapp en Whatsapp business geinstalleerd,ben benieuwd of de melding nu wegblijft...
Pagina: 1