Ik weet het niet meer, ik wil een pc bouwen voor 800/900 euro maar met de nieuwe processors van amd en videokaarten van amd en nvidia zijn er zoveel keuzes. Ik zat eerst te denken aan een systeem met een vega 56 en ryzen 5 2600. En een x470 moederbord en 16gb ram ddr4 3000mh. Als ssd zat ik te denken aan een m.2 500gb en later als het nodig is nog een 1tb hdd erbij kopen. Maar met de nieuwe componenten wordt het steeds moeilijker. Bij de andere componenten weet ik nog steeds niet waar ik op moet letten dus hopelijk kunnen jullie mij daar ook bij helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen op 1080p/180hz/low settings, 1440p/120hz/low settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 800/900 euro uitgeven exc. Randapparatuur en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, er zijn geen componenten die ik mee kan nemen dit is namelijk de eerste keer dat ik een pc ga bouwen/kopen. Wel heb ik nog een 1080p/60hz monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst heb ik een processor van amd, videokaart maakt mij niet zoveel uit zolang het maar goede prijs/performance heeft. Andere componenten heb ik het liefst van corsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb natuurlijk het liefst dat mijn pc zo stil mogelijk is en zo min mogelijk energie verbruikt en dus zo koel mogelijk blijft.
Ga je overklokken?
Dit is de eerste keer dat ik een pc ga kopen dus ik denk dat ik dat voorlopig nog niet ga doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een zo nieuw mogelijk systeem maar wel binnen mijn budget.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen op 1080p/180hz/low settings, 1440p/120hz/low settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 800/900 euro uitgeven exc. Randapparatuur en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, er zijn geen componenten die ik mee kan nemen dit is namelijk de eerste keer dat ik een pc ga bouwen/kopen. Wel heb ik nog een 1080p/60hz monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst heb ik een processor van amd, videokaart maakt mij niet zoveel uit zolang het maar goede prijs/performance heeft. Andere componenten heb ik het liefst van corsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb natuurlijk het liefst dat mijn pc zo stil mogelijk is en zo min mogelijk energie verbruikt en dus zo koel mogelijk blijft.
Ga je overklokken?
Dit is de eerste keer dat ik een pc ga kopen dus ik denk dat ik dat voorlopig nog niet ga doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een zo nieuw mogelijk systeem maar wel binnen mijn budget.
[ Voor 5% gewijzigd door YarivMeel op 07-07-2019 17:09 ]