Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote- Welk Smarthome-systeem heb jij Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:41
Hoi mede Tweakers:

Zoals het topictitel al zegt: Welk Smarthome systeem heb jij in gebruik? Het kunnen natuurlijk ook meerdere systemen zijn. Ik trap af:

Ik ben een groot Ikea Tradfri fan. Wat begon met een enkele lamp met afstandsbediening , is uitgegroeid tot een appartement met 14 lampen en een hoop toevoegingen. Naast dat het merendeel uit de Tradfri lijn komt, combineer ik ook met Philips Hue.

de Hal: Hier heb ik twee E27 lampen uit de Tradfri lijn van warm tot koud licht.

Woonkamer: Hier heb ik 3 lampen voorzien uit de Tradfri lijn die voornamelijk dienst doen als sfeerverlichting. Daarnaast heb ik achter de bank een Hue ledstrip gemonteerd. In de hoek van de woonkamer staat een leeslamp. Omdat hier geen E27 of E14 in gemonteerd kan worden, is deze aangesloten op een slim stopcontact zodat we hem alsnog via de app kunnen bedienen. Dit alles is ook te bedienen met de afstandsbediening. Op het TV Meubel heb ik een kleurenlamp Op het kozijn bij het raam zit een Eve Window en Door sensor. Zodra het raam tussen 0:00 uur en 7:00 open gaat, gaat alle verlichting in de woonkamer aan

Slaapkamer: Op het slaapkamer dressoir staat een lamp die eveneens dienst doet als sfeerverlichting. Boven het bed heb ik 3 GU10's gemonteerd. Dit alles is te bedienen met de draadloze dimmer. Op het kozijn bij het raam zit ook hier een Eve Window en Door sensor. Zodra het raam tussen 0:00 en 7:00 open gaat, gaat de verlichting boven het bed aan

Badkamer: Plafondlamp voorzien van een E27 met daaraan een draadloze bewegingssensor gekoppeld.

Keuken: Een Philips Hue Ledstrip onder de keukenkastjes, gekoppeld aan een draadloze aan en uitschakelaar. Daarnaast 1 GU10 lamp boven het aanrecht die s'avonds vanaf 23:00 aangaat

[ Voor 7% gewijzigd door Shiny Disco op 07-07-2019 15:53 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Dicht ivm overleg met topicstarter

Dit topic is gesloten.