Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1229600

Topicstarter
hoi

ik heb mijn eigen dvds gekopieeerd
en op harde schijf gezet

mijn vraag is kun je die ifo,vob,bup bestanden afspelen op (Xiaomi Mi TV Box 4k Internationale versie)
met de aangesloten harde schijf

en weet iemand hoe je ze moet afspelen

heb nog niet veel ervaring met media players die met het internet verbonden zijn

groetjes potloot1

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Anoniem: 1229600 De vloed aan reacties blijft een beetje achter omdat je nogal weinig info geeft over wat je al geprobeerd hebt. Heb je al eens simpelweg getest of het werkt? En waar kom je niet uit dat je de vraag "en weet iemand hoe je ze moet afspelen" stelt? (Als dat al een vraag was, want je gebruikt geen leestekens. O-))

Krijg je een foutmelding?

Kortom, help ons jou te helpen ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1229600

Topicstarter
ik bedoel voordat ik de mi box wil kopen wil ik dit graag weten:

als je de externe harde schijf aansluit op de mi box en de films van de harde schijf wil afspelen
(ifo,vob,bup bestanden) ← of je die bestanden kan afspelen ?

en als dat zou lukken
welke app moet je dan via playstore downloaden om het af te spelen ?

groetjes potloot1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Wat ik eerst zou doen is al jouw dvd's omzetten met make mkv gratis proggie voor dvd om te zetten naar mkv.
En dan kodi gebruiken voor af te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik denk dat het beter is om je eerst even te verdiepen in wat een mediaspeler precies is en kan doen. Zoals hierboven ook is gezegd; even de dvd's omzetten naar MKV en afspelen met Kodi. Voor dit moment kunnen we het daar beter bij laten; anders wordt dit topic een herhaling van informatie die op 1.001 plekken online te vinden is. Topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.