Acties:
  • +1Henk 'm!

• theredspecial
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Hallo Tweakers,

De Europese Commissie heeft op dit moment een consultatie ("volksraadpleging") lopen over de laders voor mobiele telefoons e.a. electronica. De consultatie is open t/m 6 augustus 2019.

De EC stelt dat:
The purpose of this consultation is to gather evidence and views on the current situation for chargers for mobile phones and other portable devices. The consultation shall help to analyse the problem following the expiration of the previous voluntary agreement between mobile phone producers and seek stakeholders’ views on the need for EU action and its possible impacts.
Het lijkt mij dat wij als Tweakers zeker onze mening hierover moeten geven!

De link naar de consultatie!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Daar hebben we volgens mij gewoon de nieuwssubmit voor :)

My 2ct: politiek en techniek gaat notoir slecht samen. Laders heeft zichzelf met USB en USB-c al lang geregeld. Alleen apple wil dr niet in mee dus worden ze er zelf mee gecontronteerd dat niet alles werkt :P
Laat ze zich daar eerst maar eens druk maken om dingen die er echt toe doen. En zolang men meent jaarlijks de hele club op onze centen van brussel naar zwitserland en vv te moeten verhuizen heb ik er al helemaal geen hoge pet van op.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +12Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

The Eagle schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:14:

Laat ze zich daar eerst maar eens druk maken om dingen die er echt toe doen. En zolang men meent jaarlijks de hele club op onze centen van brussel naar zwitserland en vv te moeten verhuizen heb ik er al helemaal geen hoge pet van op.
Zolang jij denkt dat Straatsburg in Zwitserland ligt heb ik geen hoge pet van jouw mening over de EU op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:18

My 2ct: politiek en techniek gaat notoir slecht samen. Laders heeft zichzelf met USB en USB-c al lang geregeld.
Is dat niet voornamelijk omdat de EU fabrikanten heeft verplicht daaraan te voldoen? Mooie volgende stap zou zijn verplicht USB-PD te ondersteunen: Niet meer elke fabrikant een eigen iets andere methode. Maar ik vermoed dat het eerder richting op gaat van dat fabrikanten gaan zorgen dat met behulp van authenticatie echt alleen hun eigen laders nog fatsoenlijk werken, en alle andere alleen op minimale laadsnelheid. Uiteraard puur voor onze veiligheid en niet hun zakken te vullen...
downtime schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:24:
[...]

Zolang jij denkt dat Straatsburg in Zwitserland ligt heb ik geen hoge pet van jouw mening over de EU op.
Nog steeds is het debiel en laat het goed zien dat ook de Fransen hun eigen ego belangrijker vinden dan het succes van de EU.

[Voor 18% gewijzigd door Sissors op 07-07-2019 11:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Sissors schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:58:
[...]

Nog steeds is het debiel en laat het goed zien dat ook de Fransen hun eigen ego belangrijker vinden dan het succes van de EU.
Ja en ja. Maar daar kan de EU zelf niet veel aan veranderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
Of hij wilt gewoon alle tweakers oproepen hun mening hierover te geven. Het staat ten slotte in het forum " Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij"......

Canon EOS 350D + 30D +40D - 10-22 - 28 1.8 - 50 1.8 - 70-200 2.8L IS - 430EX - 580EX - Sigma 17 - 70 2.8-4.5 DC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

downtime schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:24:
[...]

Dank, ik kon niet op Straatsburg komen. Stond me zwitserland bij, blijkt frankrijk. Topografie was idd niet mijn sterkste vak op de middelbare maar het ging me ook mee om het feit dat het compleet debiel is dat die hele club telkens van onze centen verhuist. Waarheen dan ook, Amsterdam was ook gewoon net zo slecht geweest.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 20:31
Zwitserland zit niet eens in de EU, daar zit de ironie van je rant meer dan een topografie foutje. Voor de rest is er op wat Fransen na niemand te vinden die niet liever vandaag dan morgen dat hele circus op zou willen heffen. Maar ja, iets met veto recht van de Fransen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floppus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14-09 11:52

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

Ik heb de survey ingevuld, de site is wel wat brak... Maar grondige uitvraag wmb.

Zullen we het verder over de survey hebben en het offtopic en ononderbouwd bashen van de EU achterwege laten?

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:18

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

My 2ct: politiek en techniek gaat notoir slecht samen. Laders heeft zichzelf met USB en USB-c al lang geregeld. Alleen apple wil dr niet in mee dus worden ze er zelf mee gecontronteerd dat niet alles werkt :P
Ach alle laders hebben momenteel een USB uitgang dankzij de EU, ook de Apple laders.

Dat het laatste snoertje wat anders is maakt niet zoveel uit. De lader zelf kun je momenteel prima hergebruiken, hoop ook dat dat zo blijft.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• theredspecial
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Floppus schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:39:
Ik heb de survey ingevuld, de site is wel wat brak... Maar grondige uitvraag wmb.
Het blijven ambtenaren, natuurlijk :)
Laders heeft zichzelf met USB en USB-c al lang geregeld. Alleen apple wil dr niet in mee dus worden ze er zelf mee gecontronteerd dat niet alles werkt :P
Maar jammer dat USB-C nog zo'n zooitje is en alleen op een subset van de oplaadbare devices gebruikt wordt, zonder dat ik goed kan verklaren waarom.
Backpacker schreef op zondag 7 juli 2019 @ 12:17:
[...]

Of hij wilt gewoon alle tweakers oproepen hun mening hierover te geven. Het staat ten slotte in het forum " Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij"......
Klopt!

Sorry, had een tijdje geen toegang tot internet meer. Vandaar de zeeeeer trage reactie.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee