Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een ps4 en wil online op een camping. Bij de laptop ga je naar netwerk zoekt de camping op klikt dit aan en je toets bij een aplogin het wachtwoord in. Hoe doe ik dit bij de ps 4 hij ziet wel de camping en wil ook inloggen maar ik kom niet op die aplogin pagina . Hoe doe ik dat mijn zoon wil dolgraag spelen ik weet dat de snelheid belabberd is maar ik wil gewoon kunnen inloggen op de wifi.

Bedankt voor de tips
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 14:42
Kun je het misschien doen door te verbinden met het netwerk en daarna de browser te openen en naar een willekeurige site proberen te gaan? Meestal word je dan geredirect naar de hotspotpagina.
Wel http:// gebruiken en niet https:// die laatste werkt niet met de redirect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Vaak heeft camping een DNS redirect naar een inlogpagina maar daarvoor moet dus wel een browser voor aangestuurd worden en zoals hierboven wordt aangeheven is het dan even de webbrowser openen en naar een willekeurige pagina te gaan surfen om die redirect te activeren.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Allereerste hit op Google "ps4 wifi login website"

https://www.google.com/am...tation-4-hotel-wifi%3famp

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo-Hof
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-04 10:18
Ga gewoon naar de receptie, en vraag of de playstation op internet kan, neem even het mac. adres van de playstation mee, te vinden in het menu van playstation.
De receptie kunnen het mac adres invoeren en vrij geven.
Soms moet je dan wel extra voor betalen.
Dit geld ook voor chromecast en andere medioaplayers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 23:12
Theo-Hof schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 06:34:
Ga gewoon naar de receptie, en vraag of de playstation op internet kan, neem even het mac. adres van de playstation mee, te vinden in het menu van playstation.
De receptie kunnen het mac adres invoeren en vrij geven.
Soms moet je dan wel extra voor betalen.
Dit geld ook voor chromecast en andere medioaplayers.
Dan moet dit wel mogelijk zijn. Kun je niet echt vanuit gaan.

@Verwijderd Lastige situatie, wellicht een optie om via laptop te verbinden en deze dan als accesspoint te laten dienen?, kan eventueel zelfs met een ethernetkabel tussen laptop & PS4.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Pagina: 1