HeheOp zaterdag 28 juli 2001 02:18 schreef Flipke het volgende:
Waaromzou je de de bpm willen weten dan?
Das toch niet zo belangrijk?!?
Verwijderd
Alle begin is moeilijk idd! heb wel eens met een van denon (als ik me goed herinner) gedraaid, die was wel vet... Maar het prijskaartje zal wel tegenvallen denk ik
Weet iemand toevallig nog een paar goede site van dealers met prijsopgaves voor deze dingen.. Zit nu wel te zoeken op i-net maar ik heb niet echt een idee van wat zo'n pracht ding nou precies kost
mrdon heeft nog een numark staan als het goed is
die 34
vraag hem om een mooi prijsje zou ik zeggen (als hij hem nog heeft)
die 34
vraag hem om een mooi prijsje zou ik zeggen (als hij hem nog heeft)
Hoor ik daar mijn naam?
Ja, ik heb de CDN34 nog niet van de hand gedaan. Mail anders ff naar misterdon94@hotmail.com of doe wat met ICQ. (ik ga alleen zo weg, ben ergens zondag weer terug)
Ik denk alleen dat je een BPM functie wil die automatisch de BPM oppikt (zoals BPM studio dat dus doet).
De enige speler die dat redelijk doet is de Numark CDN 88, maar ook niet feilloos.
Als je handmatig de beats invoert door 8X op de beat op een knopje te tikken, dan werken ze beide erg goed (beats tot in tienden)
Kijk dus maar ff wat je precies wil. Uiteindelijk is je gehoor natuurlijk het belangrijkste, maar zo'n BPM counter is zeker een handig hulpmiddel om dat te trainen.
Ja, ik heb de CDN34 nog niet van de hand gedaan. Mail anders ff naar misterdon94@hotmail.com of doe wat met ICQ. (ik ga alleen zo weg, ben ergens zondag weer terug)
Ik denk alleen dat je een BPM functie wil die automatisch de BPM oppikt (zoals BPM studio dat dus doet).
De enige speler die dat redelijk doet is de Numark CDN 88, maar ook niet feilloos.
Als je handmatig de beats invoert door 8X op de beat op een knopje te tikken, dan werken ze beide erg goed (beats tot in tienden)
Kijk dus maar ff wat je precies wil. Uiteindelijk is je gehoor natuurlijk het belangrijkste, maar zo'n BPM counter is zeker een handig hulpmiddel om dat te trainen.
de DAP audio 800D is ook een goeie, heb ik week lang hier thuis gehad.. maar 1 ding kan ik je zeggen, begin maar zonder beatcounter of wat dan ook... dan leer je het het beste....
Verwijderd
ik zou zonder bpm teller beginnen en neem dan een dap dual cd speler. die is goed. werkt mooi met mooie pitch functie.
Is er ook een website van deze fabrikant??Op zaterdag 28 juli 2001 16:18 schreef The-ZeroCool het volgende:
ik zou zonder bpm teller beginnen en neem dan een dap dual cd speler. die is goed. werkt mooi met mooie pitch functie.
Verwijderd
Geen id of DAP eenw ebsite heeft, er zijn wel wat specs te vinden op verkoopsites, zoals sale.nl. Tenminste, dat hoop ik
.
Ik zou je alleen geen dap aanbevelen. Ze zullen in het begin best fijn werken, en als je niet beter gewend bent, zal je nergens problemen mee hebben.
Maar het blijft de ultieme low-budget klasse. Hierdoor zijn ze minder betrouwbaar, hebben ze mindere kwaliteit componenten, etc etc. Zoals bij bijna alles in audio-land, geldt: "you get what you pay for".
De numark cdn34 is volgens mij een goede uitzondering. Heelveel value for money, als ik misterdon geloof (en dat doe ik).
Ik zou je alleen geen dap aanbevelen. Ze zullen in het begin best fijn werken, en als je niet beter gewend bent, zal je nergens problemen mee hebben.
Maar het blijft de ultieme low-budget klasse. Hierdoor zijn ze minder betrouwbaar, hebben ze mindere kwaliteit componenten, etc etc. Zoals bij bijna alles in audio-land, geldt: "you get what you pay for".
De numark cdn34 is volgens mij een goede uitzondering. Heelveel value for money, als ik misterdon geloof (en dat doe ik).
Maar Numark is ook zeker geen "el-cheapo" merk hoor.
De nieuwprijs van die 34's staat nog steeds op zo'n 2350 piek hoor!
Maar idd, Numark maakt heel erg fijne Cd spelertjes!
De nieuwprijs van die 34's staat nog steeds op zo'n 2350 piek hoor!
Maar idd, Numark maakt heel erg fijne Cd spelertjes!
Pagina: 1