Bluetooth headset die met 2 apparaten kan verbinden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickb92
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-05 15:52
Ik zoek een?
Ik wil graag een draadloze headphone kopen die tegelijkertijd met mijn tv en chromebook kan verbinden. Ik weet alleen niet of het bestaat zoals ik graag wil.

Wat is je budget?
120 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dit is voor mn vader omdat hij vaak verschillende series/sport tegelijkertijd kijkt en wij er gek van worden met het geluid dat door elkaar gaat. Nu vroeg ik mij af of er een headphone is met een fysieke knop erop zodat je kan switchen tussen het geluid van de tv of de chromebook.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:20
Zover ik weet kan er maar 1 apparaat gelijktijdig gekoppeld zijn. Maar dat hoeft geen probleem te zijn, hij kan natuurlijk 1 bron volgen via 1 oortje van een headset en de ander via de speakers van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

LA-384 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 13:35:
Zover ik weet kan er maar 1 apparaat gelijktijdig gekoppeld zijn. Maar dat hoeft geen probleem te zijn, hij kan natuurlijk 1 bron volgen via 1 oortje van een headset en de ander via de speakers van de tv.
Er zijn hoofdtelefoons die meerdere bronnen tegelijkertijd connect kunnen hebben. Bose noemt het bijvoorbeeld "MultiPoint". Mijn cheap ass Lidl Silvercrest kan het ook, een €300+ kostende Sony kan het dan weer niet. Laptop en telefoon gekoppeld, muziek via de telefoon en zodra Skype op de laptop af gaat neemt die de lead. Hoe het in praktijk werkt in het geval van TS durf ik niet te zeggen aangezien ik geen ervaring heb met dat specifieke gebruik van een TV en laptop.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:20
FeaR schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 13:43:
muziek via de telefoon en zodra Skype op de laptop af gaat neemt die de lead.
Je bedoelt dat de muziek van de telefoon op dat moment ook stopt? Dan speelt ie toch geen twee bronnen gelijktijdig? Het enige wat je dan niet hoeft te doen is koppelen als je van device wisselt.