Marktplaats "betaalverzoek" is dat veilig.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:17
Beste Tweakers,

Ik ben deze week terug voor een paar dagen in Nederland om bij mijn ouders te blijven. In de tussentijd heb ik via marktplaats een NAS verkocht via de interne betaalverzoek van marktplaats. (Dit is nieuw voor mij) in Duitsland hebben ze dit niet.

Maar moest de bank app (ING) van me moeder gebruiken omdat ik zelf geen Nederlands rekeningnummer meer heb. Heb via het onlinebetaalplatform de ING gegevens ingeladen van mijn moeder.

En de koper heeft netjes betaald staat op marktplaats in de berichten. Dus dat is wel goed. Nu heb ik ook netjes automatisch een Postnl verzendlabel ontvangen wat ook echt een super iets iets. De koper is ook wel te vertrouwen. Want alles is goedgekeurd door marktplaats.

Alleen mijn vraag is dit veilig? Voor beide partijen? Volgens de koper krijg ik het geld pas wanneer Postnl de status op afgeleverd heeft staan? Het is een groot bedrag en wil niet de dupe zijn van dit.

Heb de klantenservice van marktplaats gecontacteerd betreft dit, maar konden niet veel inzien. In wil het wel opsturen of dat ze het geld terug sturen naar de koper.

Maar onlinebetaalplatform reageert erg langzaam op alles. Van mij apart houdt ik de NAS in NLD.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-05 16:14
Simpel gezegd, nee niet echt.

Ook wel een beetje raar dat je dat nu achteraf bedenkt, want nu is er (denk ik) niet zo veel meer aan te doen.
Als jij een baksteen in die doos stopt, krijg je ook gewoon je geld. Het pakketje is gewoon afgeleverd.

Maar goed, het zal waarschijnlijk wel gewoon goed komen. Maar je krijgt inderdaad je geld pas als het pakketje is afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

theduke1989 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 09:27:
Beste Tweakers,

Ik ben deze week terug voor een paar dagen in Nederland om bij mijn ouders te blijven. In de tussentijd heb ik via marktplaats een NAS verkocht via de interne betaalverzoek van marktplaats. (Dit is nieuw voor mij) in Duitsland hebben ze dit niet.

Maar moest de bank app (ING) van me moeder gebruiken omdat ik zelf geen Nederlands rekeningnummer meer heb. Heb via het onlinebetaalplatform de ING gegevens ingeladen van mijn moeder.

En de koper heeft netjes betaald staat op marktplaats in de berichten. Dus dat is wel goed. Nu heb ik ook netjes automatisch een Postnl verzendlabel ontvangen wat ook echt een super iets iets. De koper is ook wel te vertrouwen. Want alles is goedgekeurd door marktplaats.

Alleen mijn vraag is dit veilig? Voor beide partijen? Volgens de koper krijg ik het geld pas wanneer Postnl de status op afgeleverd heeft staan? Het is een groot bedrag en wil niet de dupe zijn van dit.

Heb de klantenservice van marktplaats gecontacteerd betreft dit, maar konden niet veel inzien. In wil het wel opsturen of dat ze het geld terug sturen naar de koper.

Maar onlinebetaalplatform reageert erg langzaam op alles. Van mij apart houdt ik de NAS in NLD.
Cash afhalen, of gewoon via iBan. tegenwoordig gaat iBan internationaal ook snel. je had dus gewoon je eigen iBan kunnen geven, en dan zie je zelf of de betaling binnen is. Geen vage shit en eoa gijzeling van je betaling

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Foutje. :z

[ Voor 91% gewijzigd door WEBGAMING op 06-07-2019 09:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05 20:41

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Recent is er door bedrijf KASSA een filmpje gemaakt over deze manier van betalen. Nee.... Het is verre van veilig:

YouTube: Extra zekerheid bij Gelijk Oversteken Service: ja of nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Luchtbakker schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 09:52:
Recent is er door bedrijf KASSA een filmpje gemaakt over deze manier van betalen. Nee.... Het is verre van veilig:

YouTube: Extra zekerheid bij Gelijk Oversteken Service: ja of nee?
TS heeft het voor zover ik weet niet over de Gelijk Oversteken-service?
Waarom niet? Zo'n claim heeft een onderbouwing nodig.
Als je over het 'gelijk oversteken' hebt zou ik ook niet voor kiezen, dat lijkt me te makkelijk om als koper te zeggen dat je niets gehad hebt en dan krijg je geen geld. Het ideal-betaalverzoek via het onlinebetaalplatform is in mijn optiek prima veilig genoeg en garandeert je geld.

[ Voor 39% gewijzigd door Gunner op 06-07-2019 10:06 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Gunner schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:01:
[...]

[...]

Waarom niet? Zo'n claim heeft een onderbouwing nodig.
Lijkt me toch gewoon die marktplaats service. Hij zegt ook een intern marktplaats betaalverzoek.
Misschien eerst goed lezen? En bij mijn post ook, want ik geef ook gewoon een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

WEBGAMING schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:04:
Misschien eerst goed lezen? En bij mijn post ook, want ik geef ook gewoon een voorbeeld.
Je hebt gelijk. ik heb een alinea gemist. Mea culpa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker

Luchtbakker

[quote]Gunner schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:01:
[...]

[...]

Hij heeft het over een interne marktplaats betaal link. De enige manier om via marktplaats zelf te betalen is de gelijk oversteken service.

Misschien kan TS hier wat duidelijkheid over geven, maar dat is wat ik hieruit begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Luchtbakker schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:06:
Hij heeft het over een interne marktplaats betaal link. De enige manier om via marktplaats zelf te betalen is de gelijk oversteken service.

Misschien kan TS hier wat duidelijkheid over geven, maar dat is wat ik hieruit begrijp.
Nee dat is niet waar. Je kan ook vooruit laten betalen. Dat gebruik ik zelf altijd. Gelijk oversteken doe ik niet aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Gunner op 06-07-2019 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker

Luchtbakker

Gunner schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:07:
[...]

Nee dat is niet waar. Je kan ook vooruit laten betalen. Dat gebruik ik zelf altijd. Gelijk oversteken doe ik niet aan.
Leg eens uit? Wellicht nieuw voor mij hoor, maar volgens mij is gelijk oversteken het zelfde als vooruit betalen. De koper krijgt pas zijn geld als jij zegt dat je het ontvangen hebt.

Er is dacht ik??? geen andere manier van betalen via marktplaats, behalve het zelf maken van een betaallink. (tikkie o.i.d)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Luchtbakker schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:09:
[...]

Leg eens uit? Wellicht nieuw voor mij hoor, maar volgens mij is gelijk oversteken het zelfde als vooruit betalen. De koper krijgt pas zijn geld als jij zegt dat je het ontvangen hebt.

Er is dacht ik??? geen andere manier van betalen via marktplaats, behalve het zelf maken van een betaallink. (tikkie o.i.d)
Betaalverzoeken met iDEAL via Marktplaats

Dit staat echt los van Gelijk Oversteken. Binnen een werkdag heb je je geld, of je het nu opstuurt of niet.
theduke1989 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:12:
Ik heb alleen een betaalverzoek gegeven niet overstap service. In de berichtenbox staat "koper heeft betaald" maar het geld is nog niet op de rekening.

Het zou er op moeten staan toch? Want het is een ideal betaling als ik het goed begrijp..
Duurt uiterlijk een werkdag. Maar je bent wel erg onduidelijk want uit je topicstart lijkt wel alsof je de Gelijk Oversteken functie gebruikt.

[ Voor 37% gewijzigd door Gunner op 06-07-2019 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb alleen een betaalverzoek gegeven niet overstap service. In de berichtenbox staat "koper heeft betaald" maar het geld is nog niet op de rekening.

Het zou er op moeten staan toch? Want het is een ideal betaling als ik het goed begrijp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker

Luchtbakker

Dat zou wel moeten. Binnen 1 werkdag (maandag-vrijdag) staat het geld op de rekening zegt marktplaats ook. Mijn ervaring met dit soort diensten is dat het vaak direct is.

Jammer genoeg is Marktplaats de betaalverwerker niet, maar ik zou ze in dat geval bellen met marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Dat filmpje van Kassa vind ik gewoon dom. Ze leest niets, en gaat er maar van uit dat het allemaal goed komt. Ja, zo werkt het natuurlijk niet.
Ik lees de voorwaardes niet, en dat heeft consequenties. Joh.

De reactie van die kerel van Marktplaat ook, wat een slappe onzin. Het is een ontvangstgarantie, geen tevredenheidsgarantie. Man man. ;(

OT: Is het wel echt een bericht van marktplaats, en niet een foto oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-05 09:28

Qu3st

Geen gelijk oversteken gebruikt? Dan moet je nog even geduld hebben, maandag zal het wel op de rekening staan. Binnen 1 werkdag staat het op de rekening. Zelf meermaals gebruik gemaakt van de betaalverzoeken binnen Marktplaats, altijd netjes betaald.

Quote van de help pagina:
Hoe werkt Betaalverzoeken met iDEAL?
Het betaalverzoek stuur je als verkoper via Mijn Berichten aan de koper.

Maak een betaalverzoek aan via User-added image in Mijn Berichten.
De koper ontvangt dit verzoek en wordt met één klik doorverwezen naar zijn bank-omgeving. Hierin wordt de betaling direct afgehandeld.
Wanneer de betaling gedaan is, ontvangen zowel de koper als verkoper hiervan een bevestiging in Mijn berichten.
Een betaling wordt uiterlijk de volgende werkdag om 18.00 bijgeschreven op de bankrekening van de verkoper.
Als je het nog niet vertrouwd, houd je het pakket vast totdat het op de rekening staat.

#37 loading, four battles to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Qu3st schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:34:

Als je het nog niet vertrouwd, houd je het pakket vast totdat het op de rekening staat.
Dat sowieso

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
Dus in principe is het veilig tot je het geld krijgt. In dat geval behoudt ik het pakket.

Het onlinebetaalplatform is dan wel weer veilig? Moest 2-3 de ING app openen om het account te verifiëren.

[ Voor 38% gewijzigd door theduke1989 op 06-07-2019 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:58
Gebruik het zelf als verkoper regelmatig. En je krijgt gewoon altijd je geld. De reden dat deze ideal betaling niet direct opstaat is omdat het op een tussen rekening staat. En die ziet dat er betaalt is. En geeft dit ook aan jou door. Alleen moet er nu nog van tussen rekening naar jou. Maar dat komt wel goed hoor. Je kan het nu al prima opsturen. Marktplaats heeft immers al aangegeven dat er betaalt is. En dus zullen ze wel moeten.

En is prima veilig. Het is niet zo dat je ineens geen geld krijgt. Bij gelijk oversteken zitten er wat haken en ogen aan. Maar betaalverzoek is gewoon veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Laatst online: 23:23
Bij betaalverzoek zonder gelijkoversteken staat het meestal binnen een dag erop.

Bij betaalverzoek met gelijk oversteken word ie automatisch goedgekeurd als niemand reageert binnen 7 dagen na bevestigen verzending. Of als het pakketje aankomt en de persoon goedkeuring heeft gegeven.
Enige bewijs dat jij hoeft te leveren als verzender is een verzendbewijs de rest boeit niet.

Als ontvanger is gelijk oversteken geen garantie dat je het krijgt of krijgt als omschreven. Want marktplaats kijkt enkel na of pakketje verzonden/ontvangen is en niet hoe de staat is of wat erin zit. Dus mensen die het idee hebben dat ze daardoor zekerheid inkopen is larie.

Als verzender is het dus allemaal hetzelfde en prettig/makkelijk. Als ontvanger minder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 16:46
Die betaaloptie van Marktplaats is veilig ja, bij de betaling kan de koper het betaalbedrag NIET aanpassen dus je betaald of je betaald niet.

De gelijk oversteken functie is echter zo onbetrouwbaar als wat en daar zijn genoeg filmpjes van te zien dus doe dat niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

mugenmarco schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 13:51:
Die betaaloptie van Marktplaats is veilig ja, bij de betaling kan de koper het betaalbedrag NIET aanpassen dus je betaald of je betaald niet.
gewoon exact hetzelfde als een iDeal betaalverzoek aanmaken vanuit je eigen bank app?
Waarbij je dan wel direct het geld op je rekening hebt.
De gelijk oversteken functie is echter zo onbetrouwbaar als wat en daar zijn genoeg filmpjes van te zien dus doe dat niet!
Het geeft schijnveiligheid idd, maar wel marginaal meer bescherming dan gewoon at random geld overmaken en hopen dat de ander iets opstuurt.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:47

MsG

Forumzwerver

loki504 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 11:47:
Gebruik het zelf als verkoper regelmatig. En je krijgt gewoon altijd je geld. De reden dat deze ideal betaling niet direct opstaat is omdat het op een tussen rekening staat. En die ziet dat er betaalt is. En geeft dit ook aan jou door. Alleen moet er nu nog van tussen rekening naar jou. Maar dat komt wel goed hoor. Je kan het nu al prima opsturen. Marktplaats heeft immers al aangegeven dat er betaalt is. En dus zullen ze wel moeten.

En is prima veilig. Het is niet zo dat je ineens geen geld krijgt. Bij gelijk oversteken zitten er wat haken en ogen aan. Maar betaalverzoek is gewoon veilig.
En als ik de TS lees met:
theduke1989 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 09:27:
Volgens de koper krijg ik het geld pas wanneer Postnl de status op afgeleverd heeft staan?
Heeft de TS dus precies wèl de dienst "Gelijk oversteken" gebruikt. Deze weiger ik als verkoper pertinent, en samen met mij volgens mij half Marktplaats. Immers er is helemaal geen onafhankelijke persoon bij betrokken, en is het dus verre van waterdicht.

Je krijgt dan, dat óf de koper enerzijds te makkelijk z'n geld krijg terugkrijgt, door te zeggen "Er zat een steen in de doos", óf je krijgt dan dat de verkoper te makkelijk z'n geld krijgt als er maar íets verzonden is.

Dat betekent natuurlijk niet dat elke transactie een oplichter aan een van de 2 kanten heeft zitten (verkoper, danwel koper), maar mij biedt het geen extra zekerheid die ik anders wel heb als verkoper (immers is vooraf betalen de standaard), maar juist in potentie minder.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
MsG schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 14:49:
[...]

En als ik de TS lees met:

[...]

Heeft de TS dus precies wèl de dienst "Gelijk oversteken" gebruikt. Deze weiger ik als verkoper pertinent, en samen met mij volgens mij half Marktplaats. Immers er is helemaal geen onafhankelijke persoon bij betrokken, en is het dus verre van waterdicht.

Je krijgt dan, dat óf de koper enerzijds te makkelijk z'n geld krijg terugkrijgt, door te zeggen "Er zat een steen in de doos", óf je krijgt dan dat de verkoper te makkelijk z'n geld krijgt als er maar íets verzonden is.

Dat betekent natuurlijk niet dat elke transactie een oplichter aan een van de 2 kanten heeft zitten (verkoper, danwel koper), maar mij biedt het geen extra zekerheid die ik anders wel heb als verkoper (immers is vooraf betalen de standaard), maar juist in potentie minder.
In beide gevallen krijg je je geld hoor. Het is een aflever garantie. Dus zolang je iets stuurt krijg je je geld. Tevens heeft TS al aangegeven dat het om veilig betalen ging en niet om gelijk oversteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:47

MsG

Forumzwerver

loki504 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 15:06:
[...]

In beide gevallen krijg je je geld hoor. Het is een aflever garantie. Dus zolang je iets stuurt krijg je je geld. Tevens heeft TS al aangegeven dat het om veilig betalen ging en niet om gelijk oversteken.
Welke zekerheid koopt de koper dan? Je weet immers nog steeds niet of verkoper je een baksteen of het echte product gaat sturen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
MsG schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 15:07:
[...]

Welke zekerheid koopt de koper dan? Je weet immers nog steeds niet of verkoper je een baksteen of het echte product gaat sturen.
Dat je een pakketje krijgt. Voor koper is het een wattenneus. Voor eerlijke verkoper is er geen probleem(hooguit dat je je geld bij PostNL moet halen ipv krijgt via marktplaats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/F57a7djLTM9YHDhYwVbVwX0Z/full.jpg

Dit staat er gewoon, dus ik moet er vanuit gaan dat het veilig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
theduke1989 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 15:51:
[Afbeelding]

Dit staat er gewoon, dus ik moet er vanuit gaan dat het veilig is.
Zou toch echt wachten tot het op je rekening staat. Dan weet je het 100% zeker. Geld dat overgemaakt wordt naar je rekening, kan niet zo maar teruggeboekt worden. In theorie zou de melding dat er betaald is ook nog nep kunnen zijn.

Overigens gelijkoversteken en betaalverzoek zijn heel andere dingen. Een betaalverzoek is alleen een verzoek om een zeker bedrag te betalen aan jou. Gelijk oversteken is een verzoek om jou een zeker bedrag te betalen en dit zolang op een tussenrekening te zetten, tot de T&T aangeeft dat de zending ontvangen is. Zo ver ik weet is een betaalverzoek prima. Zo ver ik weet is dit namelijk niet over te hevelen naar iemand anders. Dus geen driehoeksoplichting mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik zal gewoon afwachten dan. En wanneer het geld er op staat opsturen.

Zal het dan door me moeder laten doen. Vindt het jammer dat ik het niet direct kan opsturen. In Duitsland ben ik gewend dat mensen gewoon verzekerd betalen via PayPal. Ik stuur dan vaak dezelfde dag nog op.

Bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
MP zal je gewoon betalen. Dit zal maandag of dinsdag zijn. Ik heb nog nooit gehoort dat ze het MP/betaal platform gehackt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
loki504 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 18:53:
MP zal je gewoon betalen. Dit zal maandag of dinsdag zijn. Ik heb nog nooit gehoort dat ze het MP/betaal platform gehackt hebben.
Marktplaats wordt niet voor niks oplichtersplaats genoemd. Als je goed oplet kun je er geweldige deals slaan. Maar als je even niet oplet wordt je genept waar je bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
hoi1234 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 23:52:
[...]

Marktplaats wordt niet voor niks oplichtersplaats genoemd. Als je goed oplet kun je er geweldige deals slaan. Maar als je even niet oplet wordt je genept waar je bij staat.
Dat zeg ik toch nergens? Ik zeg alle dat als MP zelf aangeeft dat het betaalt is er ook gewoon betaalt wordt. Ik zeg nergens dat je zorgloos op markplaats moet rond zwermen. Ik begrijp je reactie dan ook richting mij niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik vindt het tof dat ze er alles aan doen om het te vergemakkelijken maar het blijft een risico. Nu ben ik een vertrouwde verkoper en wil ik vertrouwde kopers alleen bedienen. Maar via MP is dat moeilijk. Hier op Tweakers kan je aan de hand van reviews en alles wel een sneller beeld krijgen over een koper / verkoper. Het goede is ook dat MP dan direct ook een verzendlabel aanmaakt voor jou.

Ik zal het hem netjes melden zodra het geld er op staat. En dan weet ik voor de volgende keer dat als er weer betaalverzoek is het wel veilig moet zijn. Of doen scammers zoveel moeite om alles te verifiëren?

Daarnaast kan je echt wel zien dat MP vele malen vooruit loopt op ebay-kleinanzeigen waar ik vaak verkoop / koop van producten. Dit soort dingen kan je in Duitsland misschien over 2-3 jaar krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door theduke1989 op 07-07-2019 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik denk dat je een beetje paranoia bent. De betaalprocessen zijn van Marktplaats zijn veilig er zit een prima partner achter. je krijgt je geld echt wel. Waar het fout gaat is de eerlijkheid van de andere kant, zeker bij gebruik van een 'gelijk oversteken' dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
loki504 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 08:44:
[...]

Dat zeg ik toch nergens? Ik zeg alle dat als MP zelf aangeeft dat het betaalt is er ook gewoon betaalt wordt. Ik zeg nergens dat je zorgloos op markplaats moet rond zwermen. Ik begrijp je reactie dan ook richting mij niet helemaal.
Ik bedoel te zeggen dat je -doordat er ook een hoop mensen met verkeerde bedoelingen op marktplaats zitten-, niet zo maar een melding vanuit marktplaats 100% moet vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
hoi1234 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:39:
[...]

Ik bedoel te zeggen dat je -doordat er ook een hoop mensen met verkeerde bedoelingen op marktplaats zitten-, niet zo maar een melding vanuit marktplaats 100% moet vertrouwen.
Een melding via marktplaats of een melding vanuit marktplaats? Want Ja marktplaats kan een drama van. Maar meldingen van marktplaats zelf zijn gewoon te vertrouwen. Zeker als het gaat om een dienst die zij zelf aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
Ik denk dat hij dat geld op deze manier nooit gaat krijgen eerlijk gezegd. Er is zo te merken wel gewoon gebruik gemaakt van gelijk oversteken. Als daar gebruik van gemaakt is, krijg je het geld pas als het pakket aangekomen is. Dus als de TS dat pakket nooit verstuurt, zal hij ook nooit geld krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theduke1989
WEBGAMING schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:08:
Ik denk dat hij dat geld op deze manier nooit gaat krijgen eerlijk gezegd. Er is zo te merken wel gewoon gebruik gemaakt van gelijk oversteken. Als daar gebruik van gemaakt is, krijg je het geld pas als het pakket aangekomen is. Dus als de TS dat pakket nooit verstuurt, zal hij ook nooit geld krijgen.
Heb toch echt zonder gelijk oversteken gedaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QOgvHWAhUN5QQHyMrCjUcsVG/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Dan zou het gewoon gestort moeten worden. Ivm weekend kan dat even duren. In mijn ogen de enigste veilige manier van betalen op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-05 17:15

Agent47

I always close my contracts.

In verband met het weekend staat het er niet meteen op. Kijk het vandaag aan. Normaliter is het de dag erop ( los van het weekend)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Pagina: 1