AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Da.
dit is gewoon een programmeer foutje van het spel, undocumented feature oftewel een
BUG !!!...
dit is gewoon een programmeer foutje van het spel, undocumented feature oftewel een
BUG !!!...
daar heb je de "crack" voor nodig
de nieuwe maxpayne.exe
ik had zo'n soort melding ook in win98
hele pc crashde
de nieuwe maxpayne.exe
ik had zo'n soort melding ook in win98
hele pc crashde
Met de zin "en als ik aan het downen ben" bedoelde ik eigenlijk dat DAP (Download accelerator Plus) ook precies diezelfde error geeft...
Naja, ik heb net 10 uur lang een een of ander memtestproggie gedaan en die zegt dat alles OK is.
Ik geloof het verder wel
Naja, ik heb net 10 uur lang een een of ander memtestproggie gedaan en die zegt dat alles OK is.
Ik geloof het verder wel
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Ik heb het idee dat max payne een klein beetje buggy is.
Bij mij loopt tie ook soms vast.. heb me proc ook al teruggeklokt voor de zekerheid e.d.
Probleem blijft er..
Dus er zal binnenkort wel een update komen.
Bij mij loopt tie ook soms vast.. heb me proc ook al teruggeklokt voor de zekerheid e.d.
Probleem blijft er..
Dus er zal binnenkort wel een update komen.
Verwijderd
edit:
En dat is je tweede waarschuwing... nog een keer zo'n *** geintje en je ligt van GoT af. Dit is dus je LAATSTE waarschuwing!
En dat is je tweede waarschuwing... nog een keer zo'n *** geintje en je ligt van GoT af. Dit is dus je LAATSTE waarschuwing!
Verwijderd
Wehehe wij hebben allebei!Op zondag 29 juli 2001 19:42 schreef DJErwinski het volgende:
Wij kunnen hier helemaal nx... kabel (Essent) en ADSL beiden niet beschikbaar... alles nog over 56 K Analoog
Ik heb Kabel omdat dat er eerder was!
Maar eens kijken wat er volgens jaar in de meterkast komt te hangen!
Pagina: 1