Vervelende error + screenshot

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Deze error krijg ik SOMS in Win2k wanneer ik Max Payne wil starten en wanneer ik aan het downen ben met DAP.

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~snuve011/error.jpg

PC werkt verder stabiel. UT werkt nachten achter elkaar zonder probleem evenals Quake3. 600 mb ram gebruiken door van alles te laden is ook geen probleem. Als Max Payne eenmaal is gestart dan krijg ik deze melding niet meer te zien.

PC terugklokken helpt ook niet.
Er zit nieuw Kingston mem in (2x 256 mb)
Met ander mem krijg ik dezelfde melding
Windows98 doet het ook gewoon
Dit zijn de enige 2 programma's die deze fout veroorzaken (hmm... ik geloof acdsee ooit eens 1 keer, maar verder niet)

thx

/edit
Abit BX6 rev2
PIII 650 @ 866
2 x 256 mb ram
Nieuwste bios

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

v1.0 lijkt mij een warez versie... kan daar aan liggen denk ik?

Verwijderd

Da.
dit is gewoon een programmeer foutje van het spel, undocumented feature oftewel een
BUG !!!... 8-)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
daar heb je de "crack" voor nodig
de nieuwe maxpayne.exe
ik had zo'n soort melding ook in win98
hele pc crashde

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Met de zin "en als ik aan het downen ben" bedoelde ik eigenlijk dat DAP (Download accelerator Plus) ook precies diezelfde error geeft...

Naja, ik heb net 10 uur lang een een of ander memtestproggie gedaan en die zegt dat alles OK is.

Ik geloof het verder wel ;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:42
Ik heb het idee dat max payne een klein beetje buggy is.
Bij mij loopt tie ook soms vast.. heb me proc ook al teruggeklokt voor de zekerheid e.d.
Probleem blijft er..
Dus er zal binnenkort wel een update komen.

Verwijderd

Of {weer} een nieuwere display driver...

Verwijderd

edit:

En dat is je tweede waarschuwing... nog een keer zo'n *** geintje en je ligt van GoT af. Dit is dus je LAATSTE waarschuwing!

Verwijderd

Wij kunnen hier helemaal nx... kabel (Essent) en ADSL beiden niet beschikbaar... alles nog over 56 K Analoog

Verwijderd

Oftewel warez request...

welke door Traag zeer vakkundig is verwijderd :)

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 19:42 schreef DJErwinski het volgende:
Wij kunnen hier helemaal nx... kabel (Essent) en ADSL beiden niet beschikbaar... alles nog over 56 K Analoog
Wehehe wij hebben allebei!
Ik heb Kabel omdat dat er eerder was!
Maar eens kijken wat er volgens jaar in de meterkast komt te hangen!
Pagina: 1