Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mozilla inventariseert interesse van gebruikers voor betaald

Pagina: 1
Acties:

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:09
@Tijs Hofmans

In het artikel nieuws: Mozilla inventariseert interesse van gebruikers voor betaald Firefox-... heb je het regelmatig over 'een betaalde versie/variant van Firefox', maar dat blijkt nergens uit de bron. Zoals ik het lees is/wordt het een abonnementsdienst die toevallig door Mozilla is bedacht en niet een aparte installatie die "gewone" gebruikers uitsluit.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:09
Voor een site waar altijd zo gehamerd wordt op reageren in GR bij opmerkingen op het artikel vind ik het stuitend dat er dan niet eens een reactie vanaf kan.

Nu hebben er dus een hele hoop mensen dit artikel mogelijk verkeerd opgepikt. Volgende keer zal ik gewoon onder het artikel reageren.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Tijs Hofmans
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21:02

Tijs Hofmans

Redacteur
Excuus, soms zie ik ook wel eens iets over het hoofd! Bump me volgende keer gerust in een DM als ik niet reageer!

On topic: het gaat inderdaad niet echt om een betaalde versie van Firefox, maar om een abonnement dat is geïntegreerd in Firefox, maar het is dus wel verbonden met de browser. Had inderdaad wel wat duidelijker in het stuk gemogen ja, daar heb je gelijk in.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True