Vraag

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb mijn Moto G5 een factory reset laten doen en een heel nieuw account op gezet.

Na het instellen moet ik akkoord gaan met de Google voorwaarden en daarna met Moto voorwaarden. Daarna blijft de telefoon hangen met Even Geduld....

Relevante software en hardware die ik gebruik
Moto G5 en Android 8

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd om een nieuw factory reset te doen door de telefoon op te starten met de volume down knop. In het menu selecteer ik dan factory mode maar dat lijkt niet te werken want hij herkent daarna de pincode voor het opstarten.

Ook heb ik het zonder WiFi en zonder sim geprobeerd en de batterij er uitgehaald.

Wie heeft de gouden tip?

Beste antwoord (via emnich op 08-07-2019 17:30)

• visje190
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-08-2022
Ik liep dit weekend tegen precies hetzelfde probleem aan op mijn oude G5 plus. Ik heb het opgelost door na een hard reset de installatie opnieuw te doorlopen en hierbij de taal op Engels te laten en geen WiFi te configureren. Na afronding van de setup via Android Settings de gewenste instellingen alsnog doorgevoerd.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• visje190
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-08-2022
Ik liep dit weekend tegen precies hetzelfde probleem aan op mijn oude G5 plus. Ik heb het opgelost door na een hard reset de installatie opnieuw te doorlopen en hierbij de taal op Engels te laten en geen WiFi te configureren. Na afronding van de setup via Android Settings de gewenste instellingen alsnog doorgevoerd.

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Topicstarter
Geinig dat je tegen hetzelfde aan liep. Bij een van de vele pogingen lukte het toch. Daarbij heb ik ook vele combinaties van taal, WiFi en sim er in/uit gedaan.

Zou het kunnen dat er dan toch iets van een storing was bij Moto of Google?

In elk geval bedankt voor je antwoord!