On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nee geen contact gehad met Samsung. Tevens niet met de winkel.Lejavh schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:47:
Al contact gehad met de winkel? Al contact gehad met Samsung?
Zal vanavond een foto uploaden. Het lijkt een soort lijm achtig iets van de folieRoom42 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:49:
@Agent47 Toch logisch dat je geen reacties hebt gehad? Dit topic schreeuwt om foto's. Je beschrijving is zeer minimaal. Als het een folie is, kun je die eraf halen toch?
https://m.imgur.com/a/qt4VcxWRoom42 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:49:
@Agent47 Toch logisch dat je geen reacties hebt gehad? Dit topic schreeuwt om foto's. Je beschrijving is zeer minimaal. Als het een folie is, kun je die eraf halen toch?
Graag in het vervolg je vorige post wijzigen (zoals ook onder het topic staat) in plaats van te triple posten en het topic onnodig te kicken.
[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 01-08-2019 19:51 ]
Verwijderd
Lijkt meer op beschadigingen van ingevroten schoonmaakmiddel.
Dat lijken mij ook niet echt lijmresten ofzo. Kan ook niet bepaald zeggen dat het niet opvalt.
Verder zelfde vragen als @Verwijderd
Lijkt op bescherm folie namelijk
En anders, met wat voor een middel maak je je tv schoon?
Hier gaat dat met wat lauwwarm water en daarna een doek waarmee je je wijnglazen poeliert.
Ik heb de TV sinds midden juni. Ik heb hem uitgepakt uit de doos, de mensen van de winkel hebben hem ingepakt. Ze hebben er een soort van paars achtig folie in lange stroken overheen gedaan en toen in het piepschuim. Dit kreeg ik aan de rechterkant na het afhalen van dat folie. De vegen in het scherm zijn van m'n vinger denk ik omdat ik over de witte ribbeltjes wou gaan om te kijken of ik deze makkelijk weg kreeg.Verwijderd schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:22:
Dat zijn geen ribbeltjes. En hoelang heb je de tv al? En je ziet ze nu pas?
Lijkt meer op beschadigingen van ingevroten schoonmaakmiddel.
Het gaat dus puur om die witte puntjes die je ziet.
[ Voor 15% gewijzigd door Agent47 op 02-08-2019 08:45 ]
Ik kom er niet achter met m'n vinger of iets degelijke, lijkt er echt zo in te zitten.Ivysaur schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:37:
Als het goed is, is dat gewoon het plastic beschermingsfolie.
Dan zou ik gewoon de winkel bellen, niet zelf gaan rommelen met middeltjes die de kwaal erger maken.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Met een stuk plakband kun je het vaak zo mee plukken. Anders samsung en/of verkoper even raadplegen.